In

Mroczne cienie

Jakiś czas temu obejrzałam Mroczne cienie. Horror, fantasy -cokolwiek by to nie było, i tak świetne! Film sprawił, że przy niektórych scenach pojawiły się dreszcze. Nie zabrakło też zabawnych scen, gdyż główny bohater,wampir, budzi się po kilkunastu latach (chyba po dwóch wiekach, ale nie chcę skłamać), kiedy zamiast powozu konnego pojawiły się samochody. Mimo wszystko nie zapomniano o głównej tematyce filmu. O jakiej? Dowiecie się, jak obejrzycie ; )
Opis filmu
Ukarany przez mściwą wampirzycę Barnabas wstaje z grobu po dwustu latach i trafia w szalone lata 70., których zupełnie nie rozumie.
Miłej nocy!

Related Articles

16 komentarzy:

  1. Muszę go w końcu zobaczyć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam kawałeczek tego filmu;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam i bardzo mi się podobał, typowy Tim Burton :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest ten film, rózwnież bardzo mi się spodobal ;D

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie to była totalna komedia, ale fajna ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze kiedyś go zobaczyć ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, wczoraj mój blog obchodził PIERWSZE urodziny ;3
    Jeśli przegapiłaś jubileuszowy post, zapraszam
    do zobaczenia go jeszcze dzisiaj! To dla mnie bardzo ważna
    notka, będzie mi niezmiernie miło ;* Pozdrawiam!

    bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam zamiar go oglądnąć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam na tym w kinie , też mi się bardzo podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. może być fajny film :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooooo,ciekawy widzę :p może zabiorę się za oglądnie...
    obserwujemy?:)
    agathaofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja już dawno nie oglądałam horrorów .. ale jakoś ostatnio nie mam ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ten film :) jest świetny i smieszny! i mój ukochany Johnny tam gra :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oglądałam ;) Fajny nawet ^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...