6 listopada 2012

Kuchnia Polska

Większość z was już wie, jak bardzo lubię spędzać wolny czas w kuchni. Gotowanie to moja kolejna pasja, którą wciąż staram się udoskonalać :) Nadal jednak jestem początkującą, ale najważniejsze, to mieć chęci! Dziś chciałam się podzielić z wami dwoma książkami, których tematem jest gotowanie i pieczenie. Książki z dwóch różnych wydawnictw dostałam od koleżanki mojej mamy. Za co jeszcze raz jej dziękuję. 
Kuchnia Polska Pokaż się z Dobrej Kuchni proponuje nam 1000 przepisów na dania tradycyjne, jak i te nowoczesne -od przystawek po desery.  W książce zgromadzono także pomysły na pyszne oraz zdrowe sałatki i surówki, tradycyjne oraz zaskakujące dania wegetariańskie. Miłośników domowych wyrobów z pewnością zainteresują rozdziały o przetworach z warzyw oraz owoców i domowym wyrobie wędlin. 
Kuchnia Polska Tradycyjne Przepisy "to książka dla każdej pani domu". Proponują 400 przepisów opartych na polskich tradycjach kulinarnych. Znajdziemy tu receptury na zupy, przystawki, pieczenie oraz dania mączne. Jest także wiele pomysłów na przyrządzanie ryb, ale pojawiają się także słodkie wypieki.
W najbliższym czasie zamierzam wypróbować kilka przepisów z tych książek, ponieważ są kuszące : ) Życzę miłego dnia!

20 komentarzy:

  1. ja też lubię gotować, ale nie zawsze mi to wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mm, ten deser wygląda smakowicie! <3
    też kocham gotować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kocham gotowac dziś spędzam całyd zien w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam gotować ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa takie ksiązki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę, bo ja nienawidzę gotować ;c
    jak mam stać w kuchni chociaż, to dostaję nerwicy ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. również lubie gotować, a moja mam wręcz przeciwnie xd ona woli piec ciasta i słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię gotować ale niestety nie za dobrze mi to wychodzi. ;)
    Również uważam ze najważniejsze, to mieć chęci.

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę, ja w ogóle nie mam talentu do gotowania :c

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo ♥ lubię gotować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja niestety gotować nie umiem i niby troszkę mnie ciągnie to tego, ale niee, nie mam ochoty :>

    OdpowiedzUsuń
  12. oo ja od niedawna próbuje swoich sił :D !

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie gotuje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie gotuje :P

    OdpowiedzUsuń
  15. też wolny czas lubię spędzać w kuchni ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. o to czekam na smakowite przepisy;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś nominowana do LIEBSTER AWARDS u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.