In

Humor szwankuje

Czwartek- czwarty dzień tygodnia, jesteśmy już coraz bliżej weekendu. Osobiście wcale się z tego nie cieszę, może jest to spowodowane tym, że czeka mnie wypełnienie masy obowiązków szkolnych! A może po prostu mój dzisiejszy humor mi szwankuje. Mam jakiś dziwny kaprys, którego nie mogę się pozbyć. Od samego rana jestem rozkojarzona, nie mogłam się na niczym skupić, nawet na lekcji wychowania fizycznego nie było ze mną najlepiej. Chcę, by już to minęło! Jutro wychodzę ze szkoły po 11 A jak wam minął dzień?
free like a bird .

Related Articles

9 komentarzy:

  1. weekend nadchodzi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie w skzole luzy wiec czuje sie jakbym przez cały tydzien miała weekend, jutro tylko 1 kartkówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa, a ja jutro siedzę w szkole do 15, jak zwykle w piątki :(

    OdpowiedzUsuń
  4. tak jak każdy inny w tym tygodniu... siedziałam w domu smętnie spędzając czas przed komputerem :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Czwartek był dla mnie najgorszym dniem od początku roku więc nie tylko ty zmulałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcie!:)
    ja od początku tygodnia chodzę jakaś rozkojarzona...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piątek źle, czwartek też niezbyt dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam Cię za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nareszcie weekend :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...