.

27 listopada 2012

folder ''wakacje''

Hej Hej! Mimo, że mamy jesień, która, przyznajmy szczerze, nie jest najpiękniejsza, wciąż wracam do folderu "wakacje". Przeglądam zdjęcia, mnóstwo zdjęć! Oglądam filmiki, wspominam. Brakuje mi tego słońca, ciepłego powietrza, wody, tych nieplanowanych wypraw z dziewczynami, brakuje mi tego wolnego czasu, którym mogliśmy dysponować... Tegoroczne lato było wypełnione po brzegi gorącem, podróżami, meczami Euro. I wiem, że nie powinno się wracać do przeszłości, lecz żyć teraźniejszością, ale powspominać w gruncie rzeczy można ; ) Dodaję kilka zdjęć, których jeszcze nie opublikowałam. Życzę miłego oglądania! Warto czasami kliknąć w zdjęcia, by się powiększyły.
Mam nadzieję, że post wam się spodobał i że zapomnieliście na chwilę o zbliżającej się zimie. Tęsknicie za latem?

17 komentarzy:

  1. aż miło popatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia <3 ! Achh wakacje ...
    zapraszam ailatan99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak! udało mi się na chwilkę zapomnieć o tym zimnie i zimie♥!

    cudowne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful summer photos!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :) laaato <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też tego brakuje ...

    OdpowiedzUsuń
  7. jaram się 2 zdjęciem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Strasznie spodobało mi się zdjęcie z pająkiem.I mam pytanie jakim aparatem robisz takie cuda?:)
    +Też tęsknie za latem:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotografuję Nikonem D3100 ; )

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź ^^

      Usuń
  9. jakie piękne zdjęcia <3 też chce lato!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia, a ta plaża mmm...musiałaś mi przypominać? :(

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia, chodź teraz czekam na śnieg :)
    colorsplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.