.

19 listopada 2012

Bez kombinacji

Hej! Nie ukrywam, że dzisiejszy dzień będzie wypełniony nauką. Zostało mi jeszcze sporo podpunktów, których muszę się nauczyć na jutrzejszy test z historii. Życzcie mi powodzenia, bo z pewnością się przyda ; )
Ale żeby nie było tak smętnie i nudno, dodaję dzisiejszy outfit. Prosty, wygodny, bez kombinacji. Warto zwrócić uwagę na mały dodatek -pierścionek, który kupiłam ostatnio w chińczyku za 5zł. Muszę przyznać, że jest to mój pierwszy dodatek tego typu, a więc zajmuje honorowe miejsce. Nie, tak tylko sobie żartuję! 
•buty- Heavy Duty • spodnie- Zara • bluzka- New Yorker (10zł%) • sweter- Kapp Ahl • pierścionek- chińczyk•
Miłego! ♥

27 komentarzy:

  1. Chcę taki pierścionek! U siebie widziałam podobny ale był za dychę więc się powstrzymałam, musze szukać dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, naprawdę;* Kochana czy pamiętasz może ile dałaś za spodnie? Są genialne! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je za ok.70-80zł :-)

      Usuń
  3. Jakie dłuugie włosyy! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. pierścionek jest cudowny <3 b ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten sweter jest cudowny ! *.* Ostatnio szukałam podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek i pierścionek śliczne :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. no super, naprawdę genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz.♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście jest ładny :) I masz super buciki, ale czy nie zimno Ci było? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. sweterek i pierścionek świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz.
    Strasznie podobają mi się ostatni ubranie takiego koloru jak twoja bluzka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy zestaw,ładny pierścionek.

    OdpowiedzUsuń
  17. w tych butach nie było Ci zimno? ;o
    fajny zestaw ;)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz przepiękne włosy. *________________*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.