2 października 2012

Wyznaj miłość!

Wiecie co, wiecie co? Dzisiaj jest szczególny dzień, dzień wyznawania miłości. Macie szansę, by powiedzieć komuś słowo "kocham cię". Ja w tej chwili mogę powiedzieć to słowo jedynie słodyczom, szczególnie tym niemieckim, które właśnie niedawno dostałam od mojej rodziny mieszkającej w tamtejszym kraju. Na razie ich nie rozpakowałam, ale pewnie smakują pysznie, zresztą jak wszystkie niemieckie słodycze.
1. jakieś czekoladki miętowe
2. czekoladki ferrero
3. ciasto milka
A wy macie swoją miłość, jaką? ; )

43 komentarze:

  1. JA CHCE TO CIASTKOOO <3 BOZE MNIAAAAM AZ IDE ZJESC... POLSKIE CIASTA ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciasto milka? :) rewelacja na pewno!

    Zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze są niemieckie czekoladki i czekolada. <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy5:43 PM

    Widać, że nie próbowałaś belgijskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będę miała okazję spróbować niedługo ; )

      Usuń
  5. Te z samej góry - uwielbiam je. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mi narobiłaś smaka ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm <3 Też bym zjadła ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Te czekoladki After Eight są niesamowicie pyszne. Aż zazdroszczę : )

    pozdrawiam
    Klaudia: )

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiedziałam, że jest taki dzień xd. tez dostaje takie smakolyki od rodziny w niemczech ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. zjadłabym wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię After Eight:) Wielbię miętę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. poważnie z tym wyznawaniem miłości dzisiaj ? O.o

    OdpowiedzUsuń
  13. ogólnie wielbię ciasta , a co dopiero to z Milki :3
    Te miętowe są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o Booooże... jak ja kocham słodycze...:D:D:D:D


    PS mogłabyś wejść i ocenić mojego bloga?:D
    bardzo mi na tym zależy, gdyż miałam przerwę, i wiele osób o mnie zapomniało..;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojejajeja, ciasto milki mniaaam ! w ogóle chyba skoczę do sklepu po czekoladę ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Fuuuuuj, czekoladki miętowe :<

    OdpowiedzUsuń
  17. Wujek zawsze mi z Niemiec slodycze przywozil :d

    OdpowiedzUsuń
  18. yaay, ciasto milka, jakie ono musi byc pyszne *__*
    zapraszam do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. dzis jest dzien wyznawania milosci ;o?

    OdpowiedzUsuń
  20. ale mi tu pyszności pokazujesz i smaka robisz ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham After Light <3 sa pyyyyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog! :) zapraszam na swój +uruchomiłam opcję "obserwatorzy"-możesz obserwować,a ja się odwdzięczę :) na moim blogu dużo lifestylu,w starszych postach masa zdjęć z gwiazdami+relacje z premier filmowych,na których byłam:) POZDRAWIAM!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mniam, zrobiłaś mi ochotę na coś słodkiego. :)

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam nadzieje, ze ja ze swojego tez bede zadowolona :);p

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam 3 miłości :
    1. Taniec i chłopak.
    2 Jedzenieeee.
    :)
    I zapraszam kochana na pierwszy konkurs na moim blogu :) banalnie proste a każdy moze wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale mi narobiłaś smaka na słodycze ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. niemiecka czekolada <333 kocham slodycze z rejonow alp :-)) tam maja najlepsze krowy ktore robia czekolade milka :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaha, zdecydowanie się zgadzam! :p

      Usuń
  28. wspaniale jest okazywać miłość każdego dnia:*:*:*:
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  29. Też uwielbiam czekoladki niemieckie a szczególnie taką czekoladę z prażonym ryżem . Pycha ....
    wicywikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam te czekoladki miętowe <3 <3 <3 Są przeeeepyszne!
    Ja mam kilka miłości, m.in. gitara, fotografia, mój ukochany piesek, oczywiście też słodyczne... no i kocham też moją przyjaciółkę :D

    OdpowiedzUsuń
  31. oo zjadłabym te ciasteczka :)
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nooo to trzeba sobie rok miłości zrobic :))) a słodycze ! LOVE!!

    OdpowiedzUsuń
  33. mmm.. wszystko pyszniutkie.. uwielbiam czekoladki miętowe!!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. ciasto milka!? O.o
    zrobiłaś mi smaka na słodycze :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Te czekoladki miętowe są pyszne, w Polsce też można je spotkać ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. te czekoladki miętowe możesz znaleźć w Polsce w zwykłym samie. Jadłam je, są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ciasto milka mmm!

    kingarafalska.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.