In life

W szkole fajnie!

Rozpoczynamy weekend! Ten tydzień tak szybko mi minął, niespodziewałam się tego. Poza tym był bardzo pozytywny, do dziennika wpadły mi dobre oceny m.in. 6 z historii. Tak, dobrze przeczytaliście, ocena celująca z historii. Nie powiem, zaskoczyło mnie to. W tym roku mieliśmy zmienioną nauczycielką na bardziej wymagającą od poprzedniej, a mimo to zaczynam u niej lepszy start. Co oczywiście mnie cieszy! Dziś chciałabym dokończyć jeszcze lekcje z biologii, jutro nie będę mieć na naukę dużo czasu, niedziela pewnie znowu będzie nią zawalona, a i przypomniało mi się właśnie, że jeszcze z dziewczynami jedziemy odwiedzić naszą koleżankę z klasy, która została wypisana ze szpitala, nie mogę się doczekać, by ją znów ujrzeć ; )
 mimo tego dodaję zdjęcie w czarno-białych klimatach...
A jak wam minął tydzień? Mam nadzieję, że minął wam tak samo dobrze jak mi

Related Articles

55 komentarzy:

  1. Nie lubię historii ale gratuluję tak dobrej oceny ;0

    OdpowiedzUsuń
  2. Minął całkiem dobrze ;)) Choć męcząco
    6 z historii wow ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tak samo minął fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie o dziwo nie szybko,ale nie też tak wolno :) Śliczne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaa tydzień minął mi dobrze, ale strasznie długi dla mnie był -,-
    Śliczna jesteś, te włosy.


    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dostałam 5+ z polskiego i angielskiego oraz 6 z chemii ;))
    gratuluję wspaniałej oceny, ja się bardzo stresuję ponieważ miałam dziś klasówkę z matematyki, chciałabym chociaż 4+... :))

    pozdrawiam i życzę miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję 6 ;)
    mnie również minął fajnie, ale nie zachwycająco niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcie :)
    co ?! 6 z historii ? XD podziwiam cię :) ja dzisiaj ledwo +2 dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mój nie poszedł najgorzej. kilka kos wpadło i najgorsze jest to , że mam wywalone po całości xD;c

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze nie minął, bo ktoś cały czas próbował mi go zepsuć. :/

    OdpowiedzUsuń
  13. ugh historia i to 6 z historii :D hah

    OdpowiedzUsuń
  14. Tydzień nie najgorszy, tym bardziej że poniedziałek i wtorek przesiedziałam w domu ;)
    Masz cudowne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że miałaś udany tydzień ;)
    Ciekawe zdjęcie *.*
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  16. tydzień jak tydzień, ale humor poprawiło mi jedno wydarzenie :D . piękne zdjęcie, a co się stało koleżance ? ;o

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mi też strasznie szybko i przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawaj mi woje piekne, dlugie wlosy! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna jesteś :)
    Fajny blog, zapraszam ; *

    OdpowiedzUsuń
  21. 6 z historii.. no no gratuluję!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 6 z historii?! ;o Gratuluje! :P

    OdpowiedzUsuń
  23. nie tak dobrze, moja koleżanka trafiła do szpitala, druga sie źle czuła w piątek (cos z sercem), kartkówki i sprawdziany codziennie .....

    dobrze, ze tobie minął fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ach te Twoje włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, 6 z historii, gratki :D:)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne zdjęcie!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne włosy, jest Ci czego pozazdrościć :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluje 6:) mi dzień jak najbardziej pozytywnie zleciał i zdecydowanie za szybko jak to sobota.. pozdrawiam:)!

    OdpowiedzUsuń
  29. Oby więcej takich ocen :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Swietnie, ze sie uklada, gratuluje 6 z histy!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja przez ten tydzień nie chodziłam do szkoły gratuluję 6 z historii;) Bardzo ładne zdjęcie ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://michikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ja byłam na mistrzostwach :) właśnie no chyba jednak kupuję ten d3100 :) dziękuję za twoje odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń
  33. o łał jakie włos :D
    calkiem spoko ten Twoj blog, dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  34. masz racje również u mnie to był dobry dzień:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. ojj tez mam masę nauki, mnóstwo godzin opuściłam w tym miesiącu, mam pełno zaległości:(

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję szóstki. ^^ Ładne zdjęcie. :D

    OdpowiedzUsuń
  37. tez lubie czarno białe zdjecia :d

    OdpowiedzUsuń
  38. U look amazing Cassie!


    - True

    OdpowiedzUsuń
  39. dziękuję za miłe słowa pozostawione na moim blogu ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. You really look sweat and chic.

    OdpowiedzUsuń
  41. ale ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ale wspaniałe biało czarne zdjecie, jestes wspaniała:*
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  43. WoooW ! Świetny blog , od dzis nabieram checi aby odwiedzac go coraz czesciek dlatego OBSERWUJĘ :)

    Również zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  44. 6 z historii brawo :D
    Zostałaś otagowana ;]

    OdpowiedzUsuń
  45. 6 z historii to dla mnie coś nierealnego : O GRATULUJĘ !
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  46. też chcę 6 z historii ^^

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluje oceny celującej.
    Ja z historii nigdy nie dostałam tak dobrej oceny. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. piszesz o poprzednim tyg. a tu już połowa następnego ^^

    OdpowiedzUsuń
  49. Co jak co ale historie to ja wielbie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Brawo !1 6 z historii wow ja ostatnio dostałam 1 z historii ;c

    OdpowiedzUsuń
  51. nie mam w tym roku historii , i nie będę płakać za nią . ;)

    bosh jakie , długie i wgl ;O

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...