17 października 2012

Owoce morza

Cześć! Zapewne teraz siedzę na lekcji, mam nadzieję, że chociaż się nie nudzę ani nie stoję przy tablicy, odpowiadając na ocenę. Mam mało czasu codziennie, więc post jest zaplanowany. Ostatnio nie było żadnego postu kulinarnego ; o A więc myślę, że najwyższy na niego czas!
Kilka razy przechodząc między półkami w markecie, myślałam o owocach morza. I tak dziś chciałam przedstawić wam przepis na szybkie... i pyszne danie? Myślę, że nie każdemu może smakować...
 
Składniki:
• owoce morza
• makaron/ryż
• pierś z kurczaka
Przygotowanie:
Gotujemy makaron (ja użyłam tego do spaghetti). Opłukujemy ciepłą wodą owoce morza. Pierś z kurczaka płukamy w wodzie, wysuszamy, a następnie kroimy w kosteczki i wrzucamy na rozgrzaną patelnię z olejem. Gdy już mięso się usmaży, wrzucamy do niego owoce morza, a po paru minutach ugotowany makaron/ryż. Razem to wszystko mieszamy w patelni. Można przyprawić przyprawami, by danie nabrało smaku. Zakrywamy tą mieszankę pokrywką na 10min., od czasu do czasu mieszając. Jedzenie wykładamy na talerze. Nie zgrzeszymy, jeśli trochę ozdobimy danie listkiem bazylii.
 
Tak, jak wcześniej wspominałam, nie każdemu może smakować takie danie. Osobiście wolę sushi.

16 komentarzy:

  1. Szkoda,że nie lubię owoców morza :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm. chętnie bym spróbowala :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zjadłabym cały talerz albo kilka takich :) mniammm

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię ani owoców morza ani sushi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba bym nie przełknęła. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda pysznie :D !

    OdpowiedzUsuń
  7. Smakowicie wyglada, aczkolwiek jakos nie mam nigdy checi na owoce morza... ;p Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie raz, nie dwa robiłam. Polecam, pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie to wygląda, ale nie zjadłabym tego. Po prostu nie lubię takich rzeczy ;)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. grrrrrrrrrrrrrr wolę pierogi i bigos :DDD ale oczywiście dobrze napisałaś nie każdemu to musi smakować :) ja mówie wielkie NIE , nie znoszę :(((

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda dość smacznie ale nie wiem czy bym mi smakowało :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Smacznego ;p
    Ja jakoś nie przekonałam się do tego dania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj! jakiego mi smaczka na robiłaś,mm..
    obserwuję i zapraszam do siebie!:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.