In life

Ominę matematykę!

Hej Hej!
Właśnie wróciłam niedawno z pizzeri. Jestem taka pełna, że nie wiem, czy się dziś zdołam ruszyć :p Dzień minął mi szybko, mimo że musiałam przesiedzieć w szkole 8h. Właściwie to cały czas jestem na próbach, jutro znowu zabiję lekcje kolejnymi trzema godzinami prób. Na szczęście moim świetnych kolegom z klasy udało się uprosiś panią, aby test przełożyć na kolejne zajęcia. Tak więc jutro ominę koszmarne potęgi oraz notację. A jeśli chodzi o biologię, to chyba poległam : < No trudno, nie ze wszystkiego trzeba być najlepszym.
Jutro piątek, więc postaram się o post z wakacyjnego wyjazdu do Gniezna
jedno z kilku zdjęć Gniezna...
Życzę miłego wieczorku, mam nadzieję, że obędzie się bez nauki.

Related Articles

24 komentarzy:

  1. ja dzisiaj ominęłam matematykę ;d i też wyłożyłam się na biologi ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam dzisiaj sprawdzian z potęg i notacji wykładniczej. Ale u mnie nie dało się przełożyć.
    Nawet ci powiem, że łatwy!


    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcie. Ja już miałam potęgi, teraz mamy pierwiastki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja wczoraj zajadałam pizze :D mniam mniam

    OdpowiedzUsuń
  5. może się uda z tą biologią ;) ja też czesto myślę, że mi nie poszło, a tu jednak niespodzianka ;p
    ładne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta nauka...zawsze będzie mi sprawiać problem!
    Czekam na zdj zapowiadają się ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jutro idę odwiedzić pizzerię z przyjaciółkami:) (po raz 4 od początku roku szkolnego :D)
    ___
    czekam na ten post! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. notacja i potęgi sa fajne ;D i łatwe w porównaniu z tym co jest dalej w programie

    OdpowiedzUsuń
  9. mój dzisiejszy wieczór jest chyba pierwszym , wolnym od początku roku szkolnego :< ;o

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bym chciała do Gniezna <3 i nie mam jutro matmy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wybrałabym się kiedyś go Gniezna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne zdjęcie :)
    byłam kiedyś w Gnieźnie. Ładne miasto ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na natolatekswiat.blogspot.com/2012/10/rozdanie.html Do wygrania kolczyki converse!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcie. Ale mi narobiłaś ochoty na pizzę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. potęgi są świetne , ale notacje to totalne dno :( za to pierwiastki są bardzo fajne :> no , ale każdy lubi coś innego...

    OdpowiedzUsuń
  16. Hah ja również nie znoszę matematyki.
    Koszmar jakiś.
    Czekam na nową notkę

    OdpowiedzUsuń
  17. Ohh jak ja lubię takie dobre nowiny : sprawdzian przeniesiony na ... ; D

    OdpowiedzUsuń
  18. oj, przecież nie trzeba być dobrym z wszystkiego, pamiętaj!:)
    to czekam na zdjęcia z gniezna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny masz blog na prawdę :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Gniezno byłam tam kilka lat temu, ale mało pamiętam . ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. to zazdroszczę, że ominie Cię matma :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...