In life

Hello weekend

Hej! Ale mnie tu długo nie było... Jednak obowiązki szkolne zatrzymały mnie przed regularnym dodawaniem nowych postów. Jednak zaczynamy weekend i będę miała trochę więcej czasu wolnego. Zaraz  wezmę się za oglądanie nowego odcinka The Vampire Diaries. Oglądałam już też Pretty Little Liars i muszę przyznać, że przez całe 40 minut serce mi biło jak szalone ze strachu ♥ Jutro postaram się coś więcej napisać, pewnie coś lepszego. A na razie cieszmy się piątkiem!
Have a nice weekend honeys!

Related Articles

21 komentarzy:

  1. AleŚ ty śliczna ! fajna kurteczka !
    Miłego weekendu życzę ;D
    zapraszam http://ailatan99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez czasami przez natlok obowiazkow zapominam o blogu *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. MIłego weekendu :)
    piękne zdjęcie, wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja właśnie skonczyłam PLLL i ładuję wampirki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. taaaak ten odcinek PLL był niesamowity.. i przerażający

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Pretty Little Liars,świetne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam pozostanę na gossip girl ;) łądne zdjęcie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica <3
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tak samo oglądając najnowszy odcinek Pretty Little Liars ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o taak cieszmy się ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też zaraz zabieram się za Pamiętniki wampirów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcie :)
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mój piąteczek jak najbardziej udany <3
    a Twoje zdjęcie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieeeeeszmy sie! Weekend!

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdjęcie :0 miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie Ty masz włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. juz jest nowy odcinek pretty :o ? dobrze wiedziec , musze obejrzec :D. sliczne zdjecie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...