31 października 2012

Cukierek albo psikus

Halloween -maskarada znana głównie na całym świecie, najhuczniej jest obchodzona w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Irlandii. W Polsce halloween jest uważane za święto pogańskie, jest sprzeczne z wiarą katolików. Jednakże staje się w naszym kraju coraz bardziej popularne. Dla mnie halloween jest dniem zabaw i typowych zawołań takich jak "cukierek albo psikus". Uważam, że to jest fajne święto, jeżeli tylko nie wyrządzamy innemu człowiekowi krzywdy.
dynia jest już podszykowana i zdobi mój pokój ; )
Drobne zmiany się pojawiły nawet na moim facebook'u ; ) A wy obchodzicie to święto? Życzę wam wesołego halloween!

32 komentarze:

  1. Ja lubię w sumie to święto, ale jakoś nieszczególnie je obchodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam takie samo zdanie :D Jeżeli nikomu nie dzieje się krzywda to nie można tego uważać za coś sprzecznego z naszą wiarą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś szczególnie tego święta nie obchodzę. Jedynie w szkole mamy takie akcje, że jeżeli ktoś się przebierze to nie będzie pytany i są dodatnie punkty za to :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam halloween nie obchodzę ;-D chyba jestem stara :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie uznaję,

    czy za prowadzenie fanpage na fb są jakieś opłaty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnych opłat : )

      Usuń
  6. Lubię to święto, fajna okazja do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem katoliczką, praktującą i mocno wierzącą, a i tak obchodzę Haloween. Nie widzę w tym nic złego, przecież nie wywołuję duchów, tylko spotykam się z koleżankami i przebieramy się, chodzimy po domach. A wszyscy inni robią z tego wielkie halo ;/ Super zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam Halloween! jest mi przykro że katolicy uznają je za pogańskie, przecież to tylko zabawa, a nie satanistyczne obrządki!
    świetna dyńka, ja mam już za sobą wizyty dzieciaków :D
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zdjęcie.;)
    Ja nie obchodzę Halloween.

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem katoliczką, chodzę co tydzień do kościoła, jednak nie uważam halloween za pogańskie święto:)) super zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak byłam mała to się przebierałam i chodziłam po sąsiadach, teraz już mi wstyd trochę ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też nie uważam halloween za pogańskie święto ;))
    nie, ja nie obchodzę hallween. Chociaż fajnie byłoby gdyby się je obchodziło jak w Ameryce ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym obchodzić, ale nie obchodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. rozwin to zdanie 'Uważam, że to jest fajne święto, jeżeli tylko nie wyrządzamy innemu człowiekowi krzywdy.' bo tak troche az nie wiem :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o to, że niektórzy obchodzą to święto bez rozumu : )

      Usuń
  16. Miałam obchodzić razem z przyjaciółką,ale niestety się rozchorowała:( Szkoda,że nie jest to święto u nas tak popularne jak w Ameryce

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłego :3

    ja tam nie obchodzę hucznie ,bo trochę mi to nie pasuje z moją wiarą . Ale spotkania z przyjaciółmi w "zaciszu" czyjegoś domu gdzie obowiązują przebrania to czemu nie :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Tutaj w Norwegii,ani psikusa, ani cukierka. Nikt nie zakupal do drzwi:) Pozdrawiam www.katejano.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też nie obchodzę, ale zdjęcia uwielbiam oglądać :)
    fajne zdjęcie!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne zdjęcie;)

    oj nie obchodzę tego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja lubię te przebieranki itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jeszcze dwa lata temu chodziłam po domach i krzyczałam "cukierek albo psikus", dobrze że w Polsce przymują się takie różne ciekawe święta typu halloween :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja spędziłam halloween z znajomymi ; D
    W piątkę potrafi być bardzo ciekawie! ; D

    OdpowiedzUsuń
  24. super ;))
    ~ zapraszam do mnieu ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  25. ZazwycAj obchodze, albo spotykam sie ze znajomymi tak jak w tym roku albo ogladam kilka dobrych horrorow. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja tak samo uważam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ah! Poszłabym na halloweenową imprezkę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.