In life

a za oknem śnieg

Cześć! Kiedy wstałam dziś rano, spojrzałam w okno. Ku wielkiemu zaskoczeniu zobaczyłam śnieg. Pomyślałam sobie "to niemożliwe". I pierwsze, co mi przyszło do głowy, to słowa Zuzy "idą święta, idą święta!". Do teraz trudno mi się oswoić z tą sytuacją, jaką zrobiła matka natura... Zwolenniczką zimy jestem tylko wtedy, kiedy siedzę w ciepłym domu z herbatką, spoglądając w okno, za którym panuje mróz. Mam nadzieję, że jednak ciepła jesień wróci! ♥ U was też już spadł śnieg?
a za oknem śnieg, którego spadło jeszcze więcej

Related Articles

21 komentarzy:

  1. No super.U każdego śnieg tylko nie u mnie.Ale pewnie jutro będzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! ile śniegu! o.O
    nie u mnie jeszcze nie padał.. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie śnieg nie padał , cały dzień tylko deszcz i deszcz . Ja chciałabym już zimę ;D
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nie przepadam jakoś extra za śniegiem. U mnie na szczęście jeszcze nie było ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie śniegu nie ma ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też strasznie śnieżnie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. wowowoow, lepsze to niż taka plucha jak śnieg z deszczem :c Zapraszam na nowy post! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak... Ja mam tak samo. Jak trzeba wyjść gdzieś w taką pogodę, to już za tą porą roku nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie też biało :p

    OdpowiedzUsuń
  10. ten śnieg to był wielki szok... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie to samo :) przynajmniej podobnie :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie nie :( A baardzo bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  13. oo a u mnie nie ma śniegu ;dd

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie też napadało-jakoś nie cieszę się z tego powodu:c

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie tez ... nie wiem czy sie cieszyc czy nie ... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie też śniegowo ;) fajne ujęcie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy1:24 AM

    Ι'm gone to inform my little brother, that he should also visit this web site on regular basis to get updated from latest reports.
    My web blog - aparate foto

    OdpowiedzUsuń
  18. a u mnie śniegu nie ma :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe zdjęcie ; d

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...