22 września 2012

Self machine

Cześć! Jak wam minął dzień? I jak wam mija sobotni wieczór? Ja praktycznie cały dzień spędziłam z dziewczynami. Razem z K. tak się objadłyśmy, że do teraz jestem pełna, haha! Mimo wszystko było fajnie. Lubię takie nasze spotkania, szkoda tylko, że D. nie pojawiła się z niewiadomo jakich powodów. Jutro już niedziela, a potem już tylko poniedziałek i reszta tygodnia. Pewnie większość z was się tak "cieszy", ja tak! Z niecierpliwością czekam, aż pani od matematyki odda nam kartkówki. O, to nawet trochę dziwne, że to napisałam : o
uwielbiam ♥

30 komentarzy:

  1. Mój dzień był w stu procentach genialny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mogę się doczekać aż Pani od angola odda kartkowki, ale przeraża mnie sprawdzian z chemii oO
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. ja rónież w weekendy się objadam ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. W moim przypadku chciałabym żeby pani od matematyki nie oddawała kartkówek, bo poszło mi fatalnie :) Bardzo fajna piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie mów o tym tygodniu.Tyle będzie kartkówek ,że już się boję ;c

    Śliczne zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam w tamtym tygodniu sporo kartkówek i sprawdzianów ; )

      Usuń
  6. oj ja tez dziś sie objadałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcie.
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przesiedziałam cały dzień w pokoju z herbatką w reku <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię I Blame Coco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również zawsze nie mogę się doczekać kartkówek, a w szczególności z matmy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcie:)
    tak, ja też się "cieszę" aż napiszę kartkówkę z wos'u :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, nie mogłam się oderwać od kolejnych postów! Jesteś śliczną i mądrą dziewczyną! <3 Hi hi no ja się nigdy nie cieszyłam gdy pani od matmy miała oddawać kartkówki :-D Pozdrawiam i zapraszam na konkurs na moim blogu, szanse na wygraną spore! :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. oby moja pani zapomniała oddać sprawdzianów hahahha ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha, ja też czekam aż nauczyciel odda kartkówki z matmy a co lepsze, czekam na następną bo materiał rozumiem xd

    OdpowiedzUsuń
  15. masz bardzo ładne włosy, a co do matematyki to cieżki przedmiot tu trzeba otwartego umysłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie masz śliczne włosy *___*

    OdpowiedzUsuń
  17. zdjęcie świetne*.*

    OdpowiedzUsuń
  18. <3
    http://fashioncolorsmylife.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz piękne , długie włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne włoski na fotce;) mój sobotni wieczór minął na montowaniu filmu do szkoły. pogoda brzydka ; /

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja sobotę spędziłam w Łodzi, a dziś siedzę w domciu :))

    OdpowiedzUsuń
  22. ja od soboty leżę chora w łóżku, nie jest za ciekawie ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam Twoje włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ja to zawsze marze, zeby upłynął termin oddania ;D
    Wróciłam do 'bloggorowiczek' :PP
    U mnie nowy cover! ! Zapraszam :) ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.