20 września 2012

Przeziębienie?

No cześć! ^.^
Ostatnio zaczął się sezon grypowy, niezbyt fajnie. Czuję, że i mnie on dopada. Trochę witaminek i innych "kuracji", i wszystko minie, oby!
Dziś poczułam się wolna, dosłownie. Mam za sobą poważny test z fizyki i historii, kartkówkę z polskiego. Jeszcze jutro tylko z biologii, a w następnym tygodniu z niemieckiego. Jutro już piątek, szybko minął ten tydzień. Mam nadzieję, że jutrzejszy dzień będzie udany!
z wakacji...
A jak wam minął dzisiejszy dzień? I przede wszystkim, czy dopadło was przeziębienie? Miłego wieczorku!
 

49 komentarzy:

  1. Mnie już przeziębienie dopadło! ;< Masakra ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie zaczyna boleć gardło i dopadł mnie katar. nie chce być chora...

    OdpowiedzUsuń
  3. So cute!<3
    http://fashioncolorsmylife.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiejszy dzień jakoś minął.Ah faktycznie już piątek! Czas leci jak opętany.

    Nie dopadło i oby tak się nie stało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kuruj się,kuruj! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. katar meczy mnie już tydzień, a sprawdzian z chemii mam już za sobą na szczęście ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. wielu blogowiczkom życzyłam powrotu do zdrowia i tobie również życzę ;*
    mnie przeziębienie nie dopadło i raczej nie dopadnie. bardzo rzadko choruję ;p
    a ten tydzień minął dosłownie jak godzina o,o

    OdpowiedzUsuń
  8. no właśnie jakby dopadło :( ale już mnie puszcza : >

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  10. no powoli zaczyna się sezon przeziębień

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia na tym sprawdzianie ;) Ja tam biologię uwielbiam i dla mnie przyjemnością jest to powtarzać ;D Ja jutro mam z niemiieckiego i niestety nie potrafię za bardzo. No uczę się i uczę i mi do głowy nie wchodzi ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie też coś łapie, ale ratuję się czym mogę. rutinoscorbin i herbata z cytrynką oraz miodem poszły w ruch

    OdpowiedzUsuń
  13. wszędzie grypa! na blogach, obok mnie. chyba zaczynam brać rutinoscorbin :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj mnie już niestety dopadło :<
    Zdrówka i powodzenia na sprawdzianach Ci życzę :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. no wlasnie netbook jest z mysla o studiach:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie niestety już dopadło przeziębienie ;/ I już wczoraj nie byłam w szkole. Niby fajnie posiedzieć w domku, ale nadrabianie potem jest straszne! ^^ Mam nadzieje, że dobrze ci poszło na biologi ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjecie :)
    ja też właśnie dałam się grypie ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice fotki :)
    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też jestem chora ;c
    Zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie niestety dopadła choroba :<
    obyś ty nie miała nic poważnego :*
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja to byłam prawie chora.. ale jakoś szybko z tego wyszłam. Mam nadzieje, że mnie nie złapiee.;)
    Nie choruj.;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie na szczęście nie dopadło przeziębienie ;) Nareszcie piątek ♥ ja mam tyle kartkówek teraz ,że szok ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. niestety dopadło, ale już jest o wiele lepiej : )

    nie daj się grypie i zdrowiej! : )

    OdpowiedzUsuń
  24. oj niestety dopadło, ale nie na tyle aby zrezygnować z CUDOWNEJ szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  25. nie mnie jeszcze nic nie dopadło:), no to kuruj się kuruj ;p
    i powodzenia na tych wszystkich testach^^

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog, serio ;) Muszę tu wpadać częściej

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety dopadło mnie przeziębienie brr ;(

    OdpowiedzUsuń
  28. Moj dzien pracowicie i zimno :<

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie w domu przeziębienie dopadło każdego.. Nie lubię tego.. ^^
    Fajne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Taa, niestety, też jestem od paru dni przeziębiona :./ Oj, mi też szybko zleciał ten tydzień.Urocze zdjęcie,zdrowiej <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja o dziwo wciąż jestem zdrowa! Mam nadzieję, że szybciutko się wykurujesz :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie dopadło :c
    U mnie w klasie 18osób na 31, mega sezon na grypę :O

    OdpowiedzUsuń
  33. Niby jeszcze jestem zdrowa, ale coś czuję,że powoli i mnie dopada :( Trzeba to przetrwać..

    OdpowiedzUsuń
  34. mnie niestety przeziębienie dopadło i teraz muszę się kurować :c z całego serca ci tego nie życzę, nikomu zresztą nie życzę bycia chorym!

    OdpowiedzUsuń
  35. o kurcze, ja tez nadal jestem przeziębiona, jak wiekszosc mojej klasy :<. także kuruj się :)

    OdpowiedzUsuń
  36. uu to zdrówka ;D
    mnie na szczęście nic nie dopadło;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja jeszcze na szczęście zdrowa, ale coś czuję że niedlugo i mnie złapie, bo jestem skłonna do chorowania :)

    OdpowiedzUsuń
  38. dziękuję ;)
    mam identyczny kapelusz ;p
    mnie jeszcze nie dopadło, bo się bronię jak mogę

    OdpowiedzUsuń
  39. Bezsensownie próbuje uciec od przeziębienia ,ono i tak mnie dopadnie :( w najlepszym towarzystwie dzień mija szybko, bezboleśnie i bez efektów ubocznych :3
    ______________________________________
    Wróciłam, znowu zarażam pesymizmem :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mnie niestety już dopadło :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale cudowny kapelusz, gdzie kupiłaś.? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go rok temu na rynku ; )

      Usuń
  42. genialna fotka:D kapeluuuuuuusz:P

    OdpowiedzUsuń
  43. odp. do kom. z postu "BUHH!":
    to niezła przecena! chętnie bym zaglądnęła, ale..u mnie nie ma Bereshki. :D

    OdpowiedzUsuń
  44. ja jeszcze jakoś się trzymam ale coś czuję, że niedługo wyląduje w łóżku :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.