9 września 2012

Przepis na szczęście?

Co oznacza słowo radość? Definicja radości nie jest do końca znana, każdy rozumie ją inaczej. Zazwyczaj radość to pozytywny stan emocjonalny. Każdy z nas potrafi doświadczyć uczucia radości, na naszej twarzy pojawia się wtedy uśmiech. "Dla cierpiących najmniejsza radość jest szczęściem" jak to uznał Sokrates.
spodenki, pasek- butik • bluzka- greenpoint • bransoletka- mohito • balerinki- deichmann
Tekst w poście był oczywiście nawiązany do zdjęć oraz, tak troszkę, do życia ; ) Mam do was małe pytanie: macie swój przepis na szczęście?

46 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyglądasz... : )

    mój przepis na szczęście? - mimo wszystko idę do przodu, bo chcę być właśnie szczęśliwa! ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. to nic, miło, że chciałaś:* ja od kilku lat staram się w każdej nawet zwykłej rzeczy znajdować jakiś pozytywny aspekt i zawsze myśleć pozytywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna stylizacja ;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy to przepis na szczęście, ale nie ma nic lepszego niż zimowy wieczór, trzaskający kominek i kogel-mogel :3

    OdpowiedzUsuń
  5. ale urocze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. So cute!<3
    http://fashioncolorsmylife.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  7. k=azdy ma sowj przepis na szczescie ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam przepisu na szczęście - ciesze się chwilą obecną

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna, wygodna stylizacja,podoba mi się : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam (; Zdjęcia jak i post bardzo pozytywne !

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz przepiękne włsoy ; )
    Mój przepis na szczęście to usiąść z dobrą książką na tarasie i zapomnieć o wszystkim.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest świetny przepis! ^.^
      Dziękuuję.

      Usuń
  14. "Dla cierpiących najmniejsza radość jest szczęściem"
    Bardzo spodobał mi się powyższy cytat.. jest na prawdę genialny, więc postaram się go zapamiętać. :D
    Bardzo podoba mi się stylizacja, ale czy nie było Ci za zimno?
    Tylko u mnie taka beznadziejna pogoda? :c

    Przy okazji zapraszam do mnie:
    youre-different.blogspot.com xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia były robione jeszcze podczas pobytu w Gostyniu ; ) Choć akurat wtedy padał deszcz, to nie było mi zimno.

      Usuń
  15. ładnie wyglądasz;)) super bluzka!:)
    ja nie mam przepisu...^^

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie ostatnio wszystko sprawia radość! ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozytywne zdjęcia :)
    Niestety nie mam przepisu na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z Sokratesem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie receptą na szczęście jest miłość :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. spodenki są mega .

    OdpowiedzUsuń
  22. nie ma to jak uśmiech;) każdemu człowiekowi z nim świetnie;)

    a zdjęcia rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne spodenki. Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. muzyka , kredki , ołówek i kartka papieru wystarczą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie wyglądasz jak się śmiejesz ;)
    Zapraszam do mnie (;

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne szorty <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniale:*:**:*:
    Mój przepis na szczęscie- doceniaj każdą chwilę życia:*

    ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
    pozdrawiam:):* i jak zawsze zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne spodenki :>
    Święta prawda, każdy rozumie ją inaczej :]

    OdpowiedzUsuń
  29. podoba mi sie zestaw :)

    Przepisu na szczescie nie da sie ulozyc, tak mysle.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiem jaki jest przepis na szczęście, ale jestem pozytywną i zadowoloną z życia osobą. Myślę, że każdy ma swój własny przepis na swoje szczęście:) ps. bardzo ładne kolory tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  31. ale fajne balerinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładnie wyglądasz,a zdjęcia sa przeurocze :)
    Pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie wyglądasz :) świetny blog:) zapraszam do mnie:) obserwuje!!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. obserwuję ;D zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  35. U look so amazing in this outfit!!!


    - True

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.