24 września 2012

Pierogi, mniam!

Hej! Zaczynamy ostatni tydzień września. Przed nami jeszcze październik, listopad, grudzień... Pogoda u mnie się polepszyła, może słońca nie ma, ale przynajmniej nie jest tak zimno, jak ostatnio. Humor? Dobry, nienajgorszy. Szkoła? Dobrze minęła, jednak przegapiłam test z wychowania fizycznego -bieg na 600m. Wcale się z tego nie cieszę, wolałam już biegnąć i mieć to za sobą. Jednak uporczywy ból głowy nie dawał mi spokoju przez ponad 2h, dopiero na lekcji wos'u trochę przeszło. I tak nie wiem, czy bym mogła biegnąć, ponieważ od wakacji mam jakieś problemy z kolanem, chodzę na różne badania, które na razie nic nie wykazały. Mam nadzieję, że niedługo wszystko sie wyjaśni!
pierogi, mniam!
Tymczasem idę obejrzę trochę tv, objadając się tymi pysznymi pierogami ; ) Życzę wam miłego dnia.

37 komentarzy:

  1. omniom, uwielkbiam pieroźki *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie ! a ja taka głodna jestem :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh nie wspominaj o tym biegu na 600m , bo moje przeżycia po nim są nie mile wspominane :)

    Pierogi koniecznie z kapustą lub z owocami ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię pierogi. Nie lubię biegać na dłuższe dystanse. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm. ale mi narobiłaś ochoty na pierożki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm, pierożki <3
    Ja nienawidzę biegać ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mi zorbilas ochoty na pierogi ;) tym bardziej mojej babci :DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. pieroooooogii ! uwielbiam . kolana to przerąbana sprawa :( . ja mam wyskakujące i nie mogę wcale biegać bo jak mi teraz wyskoczy to jadę prosto pod nóż :( .

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam!:) dzisiaj pojawił się pierwszy singiel mojego zespołu! zapraszam serdecznie do słuchania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ohh jak ja uwielbiam pierogi! jadłam dziś pierogi mojej mamy z jagodami i śmietaną, a że mieszkam w Nowym Jorku to zawsze jak odwiedzam rodziców się nimi zajadam haha :D zapraszam do siebie, u mnie zdjęcia jeszcze z NY, chociaż przyjechałam na jakiś czas do Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierogi <3
    ja mam jutro na obiadek własnie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. głodna się zrobiłam teraz ;p
    u nas się zapowiada śliczny tydzień

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę pogody, u mnie coraz gorzej : c A pomyśleć, że jeszcze we wakacje narzekałam na upały i chciałam w końcu jesień ...

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie pyszności <3
    u mnie też pogoda już całkiem okej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale mi narobiłaś ochoty na pierogi *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Dodaje sie do obserwatorow :) licze na to samo

    OdpowiedzUsuń
  17. mmmm... uwielbiam pierogi..:) i kopytka..:) z pierogami jest więcej zachodu, więc zrobiłaś mi ochotę na kopytka:):)

    OdpowiedzUsuń
  18. mniam mniam mniam;) marze o nich!!!:P
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:*:* i jak zawsze zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam pierogi ale z borówkami i śmietaną ;) mniammm

    OdpowiedzUsuń
  20. Z kolanem nie ma żartów... wiele osób w twoim wieku ma z tym problemy . I to poważne . Dziś właśnie wyjątkowe u mnie było ciepło , bo tak to ziimno -,-

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham pierogi !
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  22. My mamy jutro biegać i w ogóle mi się do tego nie pali ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierogi ! MMM chyba najlepsze danie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo pierożki :> tez bym zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ooo matkoooo ja tez chce :)
    moge, moge się wprosić :)
    achhhh jak ja lubie pierożki :(
    a co do kolan to Ci współczuje też ostatnio zaczełam oczówac z nimi problem :(
    okazało się, że mam zwyrodnienie stawów :( masakra mnimum 8 miesięcy leczenia jak dobrze pójdzie :(
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.