In life

Niedzielna historia

Nienawidzę niedziel! Jest to chyba najgorszy dzień z całego tygodnia zaraz po poniedziałku. Ten dzień może być jeszcze gorszy, jeśli musisz uczyć się historii na sprawdzian. No i jeszcze ułożyć przemówienie na polski, choć to już będzie łatwiejsze. Jednym zdaniem cały weekend zawalony nauką, tak nie powinno być, że uczniowie chodzą do szkoły cały tydzień, uczą się i jeszcze w weekendy robią to samo, tylko że już nie w szkole tylko w domu... Ok, już nie będę narzekać! I promise ; ) Skończę tylko tą historię oraz polski, a potem zajrzę na blogi ♥ Może się uwinę do wieczora -,-
 

Related Articles

29 komentarzy:

  1. Jestem takiego samego zdania co do szkoły.W weekend ma się niby odpoczywać =.= taa.

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie poniedziałki wcale nie sa złe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam pełno nauki, dobijające :<

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam lubię niedziele :D Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pocieszę Cię, ty musisz się uczyć na historie, a ja na dwie kartkówki które jutro mam, dodatkowo 3 sprawdziany w tygodniu także codziennie coś będę wkuwać do głowy. ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja czytam lekturę dziś ;/ ehh

    OdpowiedzUsuń
  7. hehhe ja niedzielę lubię, ale jak sobie pomyśle że na jutro muszę zakuwać to zdecydowanie wolę piątek ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia w nauce! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. oddasz włosy ? :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Aktualnie też jestem zawalona nauką. W przyszłym tygodniu również mam sprawdzian z historii, tylko, że będzie on w języku angielskim, bo chodzę do klasy dwujęzycznej. Więc nie martw się, mogłoby być gorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zgadzam się z tobą w stu procentach. Mój weekend wyglądał podobnie. nauka za nauką...

    OdpowiedzUsuń
  12. To powodzenia w nauce życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak bywa, ale za to uczniowe mają ferie i wakacje, nawet nie wiesz jak chętnie bym wróciła do szkolnych czasów, zamiast chodzić do pracy całę lato :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja uwielbiam niedziele;) są takim wyciszeniem, no ale fakt, że wypełnione nauką:(

    OdpowiedzUsuń
  15. No co Ty kochana, historia może być naprawdę ciekawa;) Ładny portrecik;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. też miałam tzw. gruby weekend

    OdpowiedzUsuń
  17. Oo też wczoraj musiałam się uczyć na sprawdzian z historii i pisać wypracowanie z polskiego,więc łączę się z tobą w bólu ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie Ty masz piekne włosy ;o

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz mega fryzurkę : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam twój ból:) Ja w tym roku mam maturę więc jest neizły nawal pracy :)
    Chodź mimo to lubię niedzielę ponieważ jakoś wszystko idzie mi spokojniej :D

    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę że nie tylko ja mam tyle zadane ;/ Fajna fotka !

    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ale masz piekne włosy!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. ja tam lubię niedziele, bo jakby nie było to wolny dzień od pracy i szkoły, ale nierzadko trzeba się uczyć na poniedziałek.. niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  24. O to współczucia.
    Dobrze, że mnie to juz ominelo . :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja kocham niedziele, ale dopiero od zakonczenia studiów,kidey faktycznie mam wolne:):*:*
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*:*
    ola

    OdpowiedzUsuń
  26. Też nie przepadam za takimi niedzielami. I ta nauka - piekło ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...