7 września 2012

na chłodniejsze dni...

Heeej, misiaczki-pysiaczki! Dwa dni nic nie pisałam, uroki szkoły... Niestety takich typowych lekcji już coraz więcej. Już mam nawet kilka zapowiedzianych kartkówek, na szczęście nie będą z trudnego materiału, co ułatwi mi przyswajanie wiedzy. Jednakże czasu codziennie mam coraz mniej, dni stają się krótsze, zaczyna się chłodno robić... Już tęsknię za latem! Ale trzeba myśleć pozytywnie, niedługo kolorowa jesień. Dlatego wyszperałam dla was kilka zdjęć z internetu i tak powstał dzisiejszy post z inspiracjami na te chłodniejsze dni :)
Podobają się?

46 komentarzy:

  1. Słodkie;)
    BARDZO SIĘ PODOBAJĄ

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba się :) ale i tak nie lubie jesieni ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Baardzo się podobają :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę się zaopatrzyć w takie wieeelkie swetry :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely pics!<3
    http://fashioncolorsmylife.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne inspiracje :)
    Mi też szkoła strasznie dużo czasu pochłania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, wszystkie mi się podobają, są śliczne!!! *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. ten różowy sweterek cudny *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia są śliczne. najbardziej podoba mi się różowy sweterek ażurowy♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasne, że podobają, chociaż wolałabym, żeby pogoda sprzyjała jak najdłużej krótkim spodenkom ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne. Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jeszcze nie mam kartkówek ;)
    powodzenia!
    ale inspirujące zdjęcia! ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. baaaardzo mi sie podobaja ;) siwetne 'inspiracje' wybralas ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. oj ja też już tęsknię za latem..

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie w szkole już peeełno zapowiedzianych sprawdzianów i kartkówek. Porażka jakaś ;)
    Lubię ubrać trampki i moją ulubioną skórę,ale gdy jest cieplej a nie pada ;)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie najbardziej podobają się swetry:)ale ten różowy płaszczyk jest przesłodki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. aaale wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie to ja lubię jesień, ale jak nie pada.
    Możemy nosić właśnie tak piękne płaszczyki i sweterki, jakie pokazałaś...

    cudne są <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweterek z 5-tego zdjęcia bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne inspiracje, ja niestety też mam już zapowiedziane sprawdziany :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatni płaszczyk ma śliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. no dokladnie:))
    bardzo podobają mi się ażurowe sweterki<3

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne rzeczy :) mi się marzy wielki ciepluuuuuutki sweter<33333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też! Jest już na mojej liście "must have" : )

      Usuń
  25. bardzo mi sie podobają *_*

    OdpowiedzUsuń
  26. ja płaszcze uwielbiam! są takie eleganckie :) Nadają szyku każdej stylizacji, albo nonszalancji oczywiście. ♥ pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. weź wyjdź z tymi inspiracjami :D
    one są takie cuuudne a ja nie mogę kupić takich ciuszków nigdzie ;ccc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdzie nie mogę takich spotkać : (

      Usuń
  28. nienawidzę swetrów -.-'
    pewnie bd chodzić w szerokich bluzach :))
    a spoko :))

    OdpowiedzUsuń
  29. kocham bluzy na chłodne dni : 3
    + Zapraszam do mnie : )
    + Obserwujemy ? : )

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie inspiracje są świetne,najbardziej podoba mi się sweterek z drugiej fotki oraz bluza na trzecim zdjęciu. :)
    Też tęsknie za latem ; (

    OdpowiedzUsuń
  31. Podobają , już nie mogę się doczekać tych luźnych swetrów i sweterków :* Ja też już mam pare kartkówek , a nawet już zdobyłam jedną 5 !

    OdpowiedzUsuń
  32. inspiracje są bardzo pozytywne,aż ogarnęła mnie taka pozytywna energia ;) niby taka mała rzecz,a jak wiele robi ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. pewnie, że się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo :)
    wpadnij prosze : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.