3 września 2012

Let's go to the school!

Cześć Cześć!
Dziś w całej Polsce oficjalnie rozpoczął się rok szkolny 2012/2013. Na rozpoczęcie poszłam na godz. 9:30. Nie mogłam się doczekać aż zobaczę znajomych! Większość z nich nie widziałam przez całe wakacje, to dużo czasu...
Jutro już do szkoły na ósmą, przesiedzę tam całe siedem godzin! Jutrzejszy plan nie jest najgorszy, a nawet mogę powiedzieć, że jest fajny! Ale jestem  rozczarowana, że zmienili nam dwóch nauczycieli -od matematyki i historii. Już się przyzwyczaiłam i polubiłam te nauczycielki, a tu takie coś...Myślę, że takich "prawdziwych" lekcji jeszcze nie będzie, w końcu to dopiero początek września :)
chodźmy do szkoły... i myślmy pozytywnie!
Życzę wam jutro miłego dnia w szkole!

45 komentarzy:

  1. ja jutro mam ciezki plan lekcji ;/ już mi się nie chce, ale piatek jest świetny - tylko matematyka ;D (tzn 5 lekcji ale w tym : 2 x wf, inf, godz wych i majca)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam tylko w pon. sześć lekcji i jutro jak zawsze na 8:30 :)
    Super gif *.*
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się w stu procentach! Dokładnie, trzeba iść do szkoły z uśmiechem na twarzy, a nie narzekać, jak to źle, bo trzeba się uczyć ;p
    Jesteś w gimnazjum, prawda? To rzeczywiście, początek to powinien być luz ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, myślenie pozytywne!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne włosy *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. słodka sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja znowu na jutro mam przerąbany plan lekcji -,- też nam zmienili nauczycielka od muzyki, polskiego i matmy -,- fajny gif :)

    OdpowiedzUsuń
  8. najgorzej jak od takich ważniejszych przedmiotów zmieniają nauczycieli :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jutro znów do pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  10. często niestety zmieniają nauczycieli :((

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna sukienka ;) Nam zmienili nauczyciela od fizyki i jutro mam aż 8 godzin -,-

    OdpowiedzUsuń
  12. ja miałam rozpoczęcie na 10 niestety jestem w nowej szkole i w klasie są u mnie cztery osoby z gimnazjum a inne dziewczyny, które już zdążyłam poznać są w innej klasie. A jutro nie mam lekcji bo mam praktyki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam jutro 6 lekcji, i wcale nie są fajne :(

    OdpowiedzUsuń
  14. w szkole nie da się myśleć pozytywnie hihi ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. mój plan lekcji jest taki sobie:)
    ja jutro przesiedzę 9 godz w szkole! :|

    OdpowiedzUsuń
  16. niedługo szkoła znowu stanie się szarą rzeczywistością :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o i takie podejście lubię :myślmy pozytywnie ^^
    ja jutro na 7:10 obym wstała ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chętnie zaobserwowałam Twoje Bloga, jest świetny ^^
    W zamian polecam Ci mojego - http://koncze-sie-w-twoich-oczach.blogspot.com/
    Pozdrawia: Derinq

    OdpowiedzUsuń
  19. ale fajnie zrobiłaś to 'ruchome' zdjęcie ;D swoją drogą jak dobrze, że mam jeszcze miesiąc wakacji

    OdpowiedzUsuń
  20. My też staramy się myśleć pozytywnie, ale z naszą klasą to niemożliwe :<
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Włosy <3 Tobie też miłego dnia w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale masz dlugie wloski ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. super zdjecie!!! hahaha
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i jak zawsze zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. też miałam na 9:30 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna sukienka,masz boskie włosy ♥ dziękuje za twoje odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy3:16 PM

    Mój kolega miał rozpoczęcie 1 września w sobotę..

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny gif :) I ja chyba nie umiem myślec pozytywnie co do szkoły ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. :) ale świetne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  29. na poczatku to ogranizacyjne ;d

    OdpowiedzUsuń
  30. ja tam z usmiechem na twarzy chodze do szkoly-serio :D

    OdpowiedzUsuń
  31. to wspaniałe, ze obca osoba podnosi mnie na duchu,dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Na Twojego bloga wpadłam przez przypdek.
    I nie żałuję!
    Bardzo mi się spodobał, ciekawie piszesz.. Oh i tak jak ja chciałabyś pojechać do Londynu! :D
    Haha, możemy się kiedyś wybrać razem. Oczywiście w tym momencie żartuję.
    Polubiłam Cię jeszcze bardziej, z tego powodu, że chyba mamy podobne zdanie w niektórych sprawach.
    Dodaję się w takim razie do obserwatorów, będę zaglądać częściej.

    Jeżeli chodzi o notkę.. Ja dzisiaj byłam w szkole na 8:45, więc nie tak źle. Chodzę do 3 gimnazjum i mi zmienili dwóch nauczycieli. Od angielskiego i historii..

    Przy okazji zapraszam do mnie:
    youre-different.blogspot.com xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, cieszę się że podoba Ci się mój blog :)

      Usuń
  33. chętnie bym wróciła do szkoły!

    OdpowiedzUsuń
  34. ładny gif c:
    ale co sie rusza? ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. dla mnie siedem lekcji to męka ;D niestety muszę się przyzwyczaić .
    mam nadzieję,że chociaż Ty masz lepszy plan zajeć ode mnie ;*
    przykro mi jeśli chodzi o powyższy post...

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak słodko :D
    zapraszam do mnie, obserwujemy :)?

    OdpowiedzUsuń
  37. dobry gif!
    jest 5 września a mój mózg nadal działa w trybie "wakacje" :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna sukienka i masz piękne włosy :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie niestety już się zaczynają te ''prawdziwe'' lekcje.;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.