27 września 2012

Księżyc

Hej Hej!
Zapewne większość z was siedzi teraz w szkolnych ławkach i zaczyna odliczać minuty do dzwonka. Ja dziś mam na 9:50 do szkoły. Wstałam i mam trochę czasu wolnego, by do was coś napisać.
Nie wiem, czy zauważyliście, ale coraz szybciej zbliżamy się do pełni Księżyca. Ja jako miłośniczka astronomii musiałam uwiecznić fazy na zdjęciach. Muszę przyznać, że nawet nie są najgorsze : ) Kliknijcie na zdjęcia, by się powiększyły, będzie lepiej widać.
w powiększeniu...
Tymczasem ja już zmykam się szykować do szkoły. Życzę wam miłego dnia! Bye Bye

24 komentarze:

  1. nawet nie zauważyłam, mmusze jakiś rytuał na pełnie przygotować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny :)
    właśnie polubiłam Cie na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już ze szkoły wróciłam :D
    A zdjęcia fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze jakoś nie zwróciłam uwagi na to, że coś dzieje się z naszym księżycem hehe
    Tobie równiez kochana życze miłego dnia :)
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo ja rowniez kocham astronomiei tak patrzec na niebo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjecia!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    całusy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem miłośniczką astronomii.Wraz z bratem przy wolnym wieczorze chętnie obserwujemy gwiazdy i księżyc przez lornetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie uchwycił to Twój aparat :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog obserwuję ; ]
    liczę na wzajemnośc marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. no no, kilka dni i będziemy mieli pełnie < 3
    zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. księzyc jest fajny dopóki nie swieci ci prosto na twarz w nocy xd

    OdpowiedzUsuń
  12. było ostatnio pzepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjęcie!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam, jak na niebie jest księżyc i gwiazdy, i jest tak ładnie *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne zdjęcie :)
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pełnia chyba dość niedawno była nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dziś jest, ale nie jestem pewna ; )

      Usuń
  19. fajne zdjecia ;). I ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.