In life

Kolejny weekend

Cześć kochani! Przepraszam z góry, że nie odzywałam się od jakichś 3 dni, ale wczoraj, kiedy miałam coś napisać, wzięłam się za przemeblowanie swojego pokoju i wyszło to, po wielu staraniach, w sumie na dobre. Jeśli chodzi o historię, której się tak uczyłam, to akurat uniknęłam odpowiedzi ustnej, yeah. Dziś wróciłam ze szkoły już po 10, także rozpoczęcie weekendu miłe i dość wczesne. Dziś post taki trochę niepoukładany, ale spokojnie, już myślę o kolejnych wpisach. Mam wam tyle zdjęć z wakacji jeszcze do pokazania, tych całych sesji, postaram się zamieścić to wszystko, a raczej część, w najmniejszej, jak to możliwe, pigułce. Chyba, że mielibyście ochotę na trochę więcej zdjęć? Czekam na wasze odpowiedzi na dole ^.^
z wakacji... hop!
Zaraz lecę na trening! Życzę wam miłego weekendu i pięknej pogody.

Related Articles

60 komentarzy:

  1. fajne zdjęcie :)
    widzę, że kombinujesz ze swoim pokojem jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam lubię dużo zdjęć ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście, że kucyka pony :D

    OdpowiedzUsuń
  4. również życzę udanego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja poproszę dużo zdjęć! : ))

    OdpowiedzUsuń
  6. to spodnie (nawet napisałam o tym w notce):(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chciałam mieć zdjecie, kiedy skacze . :D

    Wiem, ze teog nie lubisz, ale :
    Zapraszam na mój blog:
    http://www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com/
    Jeśli ty zaobserwujesz mój, ja się zrewanżuję.:)
    (Napisz jeśli zaobserwujesz)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobre ujęcie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne zdjęcie ;)
    dziękuję za pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj w koncu weekend :D udanego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja na szczęście też ostatni unikłam odpowiedzi ;P fajna fotka ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Więcej zdjęć z wakacji, kiedy oglądam czyjejś lub swoje wakacyjne zdjęcia od razu przypominają mi się same dobre wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. więcej, więcej, więcej zdjęć :D! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. U look wonderful!
    Check out my blog for the Lady Gaga giveaway!


    -True

    OdpowiedzUsuń
  15. będzie będzie tylko musze miec czas, żeby zgrac wszystkie zdjęcia i odpowiednio je przygotowac :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcie, bardzo pozytywne!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam ochotę na więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję, mi też się podobają te sweterki ;)
    czekam na następną notkę *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcie ; )))

    OdpowiedzUsuń
  20. o, to bardzo mi milo :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. świeeeeeetnie :*
    proszę zajrzyj do mnie , zaobserwuj ja się oddzwiędze !! To dla mnie ważne ♥
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcie no i notka też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi sie podoba zdjęcie i blog! :)
    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. jej nienawidzę historii ;D
    ale fajnie wrócić ze szkoły o 10 :D

    OdpowiedzUsuń
  25. O Jezu, pamiętam jak ja w liceum zawsze bałam się odpowiedzi z historii!

    OdpowiedzUsuń
  26. po 10, zazdroszczę *-*

    OdpowiedzUsuń
  27. ja wole pisac testy ,niz odpowiedzi ustne ^^
    swietne photo !!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful photo!<3
    http://fashioncolorsmylife.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale wesołe zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Weekendowo :) udanego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. proste ze wiecej zdjec!
    im wiecej, tym lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcie - jasne ,że chcemy więcej ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. jakie sympatyczne zdjęcie ♥
    czekam na zdj! :P

    OdpowiedzUsuń
  34. ale fajne zdjęcie ;) to spodnie czy spódnica ?:) KISS XOXO

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne zdjęcie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne zdjęcie :D
    zapraszam do mnie : http://domqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładne zdjątko.
    Jeśli chcesz zapraszam do mnie.
    Obserwuję i liczę na to, że się zrewanżujesz!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. ale fajne zdjęcie! :D
    więcej zdjęć, o taak

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwieelbiam oglądać zdjęcia, a więc czekam na te wakacyjne z niecierpliwością. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. pomysłowe zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. No to czekamy aż pokazesz nam te wakacyjne mixy zdjec :)

    OdpowiedzUsuń
  42. urocze jest te zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo podoba mi sie to zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jesteś prześliczna ! ♥ Piękny włosy.

    OdpowiedzUsuń
  45. pozytywne zdjęcie ;p
    i wstawiaj więcej zdjęć, a co tam ;p posty ze zdjęciami zawsze są ciekawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ładne zdjęcie
    Ogólnie nie lubię postów gdzie jest caaała masa zdj w tym tak cholernie podobnych ..
    ale jeśli będzie dodawać tak stopniowo , do każdej notki coś to napewno będzię się fajnie czytać ;)

    Podoba mi się tu , dlatego obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Stunning Photos. Lo'vin ur blog :D *New Follower* Bookishtimes.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...