In outfits

Jeans'owa koszula

Hej Hej!
Ostatnio coraz częściej tłumaczę brak postów brakiem czasu i nauką, ale niestety to jest czysta prawda. Wczoraj wróciłam do domu dopiero po 19 wieczorem, czekała na mnie masa zadań domowych i nauka na kartkówki, których dziś jednak nie było. I nie, wcale się z tego powodu nie cieszę, ale trudno!
Nie wpsominałam wam, ale ok. rok czasu szukałam pewnej jeans'owej koszuli mojej mamy. Bo pomyślałam sobie, że po co wydawać przynajmniej 100zł na taką koszulę skoro wiem, że gdzieś w domu ją mam. Właśnie, gdzieś była... tylko znaleźć jej nie mogłam za nic! Ale w niedzielę mi się to udało : ) Znalazłam koszulę, ładną i w ogóle niezniszczoną ♥  Dziś przedstawiam ją wam w stylizacji.
na zdjęciach troszkę mnie przycięło, uroki samowyzwalacza
 zbliżenie na dodatki
• spodnie- Zara • bluzka- Butik YNS • koszula- Grawik • bransoletki- Tally Weijl (2), z Zakopanego (1)
 i takie z kwiatkiem :)
Podoba wam się? Czy może inaczej byście to zestawiły? Have a nice day!

Related Articles

57 komentarzy:

  1. ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ! A gdzie była ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam ją na strychu w szafie ; )

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się stylizacja. Koszula świetnie komponuje się z bluzką w kwiaty.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie to wszystko zestawiłaś *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za wybaczenie ;*
    mam podobną koszulę, upolowałam kiedyś w lumpie i od razu się zakochałam w niej. Pasuje do wielu rzeczy, a ten kolor jest cudny. Zupełnie jak Twoje włosy ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw jak i koszula ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna ta koszula ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie, podoba mi się! : )

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się bardzo podoba, jest cukierkowo , ale koszula jakby tamuje efekt przesłodzenia :)
    mi się jeszcze podoba łączenie z bielą, beżem i jeansem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie wyglądasz! ;):*

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna bluzka ;D
    i ogólnie strój ładny i zgrany ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko jest idealnie ,a koszula cudowna.
    Bardzo chciałabym taką,ale cóż na razie nie mam za co jej kupić :C Ale z jednej strony szkoda mi 100 zł jak i tak z niej wyrosnę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ta koszula i zestawienie zresztą też ;D
    Bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  16. cieszę się, że się podoba;) bardzo fajny look, uwielbiam Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka fajna koszula! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale faaaajna jest <33

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się zestawienie koszuli ze spodniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. koszulka ciekawie wygląda w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cuuuudowna bluzka i spodnie! :)) Koszula rewelacyjna, ostatnio zakochałam sie w podobnej w Zarze, no ale cóż.. trochę mnie na nią nie było stać :D

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna jest ;) i ogólnie fajny ten outfit :DD

    OdpowiedzUsuń
  23. dobre zestawienie, wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny blog , serio mówię, nie spamuję :D ! spodnie świetne i wgl fajne połączenie ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. piekna koszula i kwiatowy top!:*:*:*
    Cudne!!!!:):*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:* i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. A moja mama wyrzuciła kiedyś swoje jeansowe kurteczki, bo wtedy juz nie byly modne :<
    Masz piękną bluzeczkę XD

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie jesteś ubrana ! Tak cukierkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz prześliczne włosy ;)
    Koszula jest świetna ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. łał, fajna koszula !

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna jest ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  31. moja kolezanka ma jedna taka ;d

    OdpowiedzUsuń
  32. genialnie wyglądasz:) z miłą chęcią obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne połaczenie, koszula jest śliczna :)
    KONKURS na moim blogu! Do wygrania zegarki i bransoletki, zachęcam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz boskie włosy < 3 .
    I oufit jest cuudny ...

    OdpowiedzUsuń
  35. o kochana , jakaś Ty urocza !

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna stylizacja i fajna koszula :)

    Może zaobserwujemy siebie nawzajem ? :) Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, zostaw mi link na swojego żebym mogła się odwdzięczyć ;)

    codziennie-karina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Maaasz przecudowne włosy :)
    Takie długieee, tak ich dużo i wgll :) WOW :)

    poobserwuję cię trochę, bo podoba mi się tutaj :D

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna jest ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  40. kochana koszula jak koszula ale kolor Twojej ściany jest boski :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajna ta koszula. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam jeansowe koszule,ta jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam jeansowe koszule, ta jest swietna:)

    OdpowiedzUsuń
  44. bluzka śliczna. :)
    zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczna bluzeczka, bardzo fajnie zgrałaś ją z jeansową koszulą :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. u mnie też kłopoty z czasem :<

    OdpowiedzUsuń
  47. So cuteeee,love it!<3
    http://fashioncolorsmylife.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajna stylizacja,boskaa koszula <3
    Ślicznie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Nice photos and really cool outfit, you look great, I like your pants, what a great color and that top is so nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful! Your blog is lovely by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...