In life

Czas na naukę!

Hej Hej!
Jak wam minął dzień w szkole? Mam nadzieję, że wszystko w porządku! Mnie dziś odwołali lekcje, dlatego zostałam w domu. Co nie oznacza, że próżnowałam. Wręcz przciwnie. Razem z dziewczynami spotkałyśmy się już po 9 i zaczęłyśmy naukę historii. Trochę to trwało, niestety trzeba nauczyć się całego materiału z poprzedniego roku szkolengo, jeśli chcemy ten test napisać w miarę dobrze. Przyznam się szczerze, że dopiero teraz odzyskuję energię! Dlatego idę się pouczyć jeszcze kilka przedmiotów na świeżym powietrzu : )
Have a nice day!
Edit: Zapraszam na bloga Ani click

Related Articles

38 komentarzy:

  1. Początek roku, a Wam już odwołują lekcje? Fajnie macie ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już od tamtego wtorku od razu po szkole siedzę w książkach. Za dużo jak dla mnie tego wszystkiego...

    OdpowiedzUsuń
  3. cały poprzedni rok ?
    uuu to sporo.
    Powodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. historia mnie prześladuje..

    OdpowiedzUsuń
  5. tez muszę sie zacząć uczyć ... najpierw olimpiady ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. nienawidzę historii :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej... Chciałabym mieć motywację, żeby wziąć się wreszcie za historię xd
    Zazdroszczę odwołanych lekcji. ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Historia to zło! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy7:02 PM

    zapraszam na bloga karolina-tworkowska.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. taa.. historia.;d nie lubię, a jestem na humanie.;d

    OdpowiedzUsuń
  11. miłej i owocnej nauki :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanej i miłej nauki życzę! (:

    OdpowiedzUsuń
  13. ohhhh,zaraz mnie tą pozytywną energią,bo ja jak na razie mam ochotę na nic nie robienie *,*
    zatem życzę powodzenia na teście z historii :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią podzielę się tą energią! : *

      Usuń
  14. mam to samo z historii :(

    OdpowiedzUsuń
  15. achhh ta szkoła jak ja się cesze, że mam to za sobą :)
    choć czasem jak sobi epomyśle to fajnie by było mieć tylko takie szkolne problemy :)
    buziaczki i powodzenia w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To życzę powodzenia w pisaniu :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie tak się pouczyć z koleżankami !

    OdpowiedzUsuń
  18. oj, trzeba już zacząć się uczyć, bo nauczyciele już zadają coraz więcej :(
    powodzenia w szkole!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam historię.:D obserwuje i zapraszam.^^

    OdpowiedzUsuń
  20. o matko ;o nie przepadam z a historią ;p która klasa ?

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie w szkole coraz gorzej o,O

    OdpowiedzUsuń
  22. A w szkole, bardzo dobrze! :D Kartkówka z chemii, dało się przęzyć. :D
    Pozdrawiam, buziaki!
    Zapraszam do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. tez musze sie za nauke brac :<

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog !! Dziękuje za komentarz mam nadzieję na następne :D Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  25. uu nie lubię historii ;/ mam nadzieję że Wam poszła lepiej niż mi przeważnie :P
    ja dostałam 5 ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. ooo.. też się właśnie uczę historii :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Początek roku i już nauka!? Och kocham studia.. a Tobie życzę, żeby ten zapał nigdy nie zmalał i powodzenia na teście!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, powodzenie się przyda : )

      Usuń
  28. Jeej, historia. Niby lubię, ale nauczyć się to jest trudne ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia kochana!
    ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
    pozdrawiam:):*:* i jak zawsze zapraszam!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. O jeej,test tak zaraz na początek ?! Oby Ci dobrze wypadł, powodzenia. :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Historia w mojej szlole to sama przyjemnosc! :)) Masz fajny efekt na zdjeciu, jak to zrobilas?? (czy sciagnelas z netu?) Pozdro ;** I zapraszam wszystkich do mnie :) http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...