20 sierpnia 2012

Znalazłam czas

Hej! Dopiero teraz mam czas, aby tu cokolwiek napisać... Cały dzień spędziłam z dziewczynami, najpierw basen, potem mała sesja, która totalnie nas wykończyła! Było dziś tak gorąco, że tylko siedzenie nad wodą sprawiało radość i trzymało przy zdrowych zmysłach. Na szczęście teraz, wieczorem, jest chłodniej i można posiedzieć na tarasie, rozmawiając. Dzisiejszy post taki troszkę chaotyczny, ale jutro postaram się dodać obiecany post :) Musicie wybaczyć, ale są ostatnie tygodnie wakacji, trzeba to wykorzystać!
wczorajszy outfit
• spodenki- new yorker (kupiłam na % za 19.95zł) • bokserka- house •

23 komentarze:

  1. widziałam te spodenki, fajne są :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, korzystaj z wakacji! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się te spodenki :)
    ładny nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne spodenki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam je ; )
    Jeszcze jak byłam w Niemczech ; >

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne spodneki,chciałam je spobie kupić wiesz może czy jeszcze są?

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ty chudziutka ! aaa ! zazdroszczę ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz rację,trzeba korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne spodenki *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie szorty <3

    katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowy wygląd, ładny *-*
    Super spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super spodenki. :)
    Tak w ogóle bardzo spodobał mi się twój blog. Oczywiście obserwuję i idę przeglądać inne twoje posty!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że dodasz zdjęcia z sesji ;) Fajne spodenki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością dodam, tylko jeszcze nie wiem kiedy :)

      Usuń
  16. spodenki za 20zł ?? super ! ;)) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. no ja też własnie staram się korzystać z wakacji ile się da, bo już niedługo jesień..:)
    a te spodenki z new yorkera - świetne są!!:):)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taak, trzeba wykorzystać ostatnie tygodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że włoski długaśnie ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.