6 sierpnia 2012

Wróciłam!

Czeeeść słoneczka! Już wczoraj późnym wieczorem wróciłam do domu z wakacji. Wyjazd skrócił się o tydzień, ale to nie był dla mnie problem. Mam wam tyle do powiedzenia, a raczej do pokazania. Zdjęć mam mnóstwo, jest ich ponad 800! Jestem bardzo zadowolona z naszych wakacji z babcią i kuzynką, dlatego postaram się wam przybliżyć mój tygodniowy wyjazd w kilku postach, które, mam nadzieję, będę dodawać codziennie. A wam chciałam z całego serduszka podziękować za to, że wytrwaliście i komentowaliście na bieżąco posty, dziękuję Postaram się je w najblizszym czasie zaakceptować oraz odpisać na niektóre z nich. A teraz zmykam się szykować, bo za jakąś godzinkę spotkam się z S. i K., jedziemy na małą wycieczkę rowerową!

22 komentarze:

  1. Na pewno musiało być super :))

    OdpowiedzUsuń
  2. pokazuj zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Och Rewal! Uwielbiam Rewal i byłam w tym roku w Pogorzelicy, więc doprawdy niedaleko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi po dziesięciu dniach było strasznie trudno się pożegnać z morzem, a jakby mi chcieli wyjazd skrócić to bym się tam gdzieś przywiązała i ogłosiła protest :D Super, że wyjazd Ci się udał i czekam na zdj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też byłam w Rewalu w tym roku! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajnie:) miłej wycieczki rowerowej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było fajnie i zabawnie, ale niestety skaleczyłam się :|

      Usuń
  7. Ale świetne ujęcie, jak z pocztówki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja byłam wczoraj w Niechorzu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. to czekam na zdjęcia, wstaw nawet te 800! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że blogger by nie wytrzymał tej dawki zdjęć :p

      Usuń
  10. aaaaahh, też bym chciała gdzieś wyjechać...no i czekam aż dodasz jakieś zdj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też byłam w Rewalu, ale na wycieczce, z miejscowości w której mieszkałam na moich małych wakacjach nad morzem. Plaża w Rewalu jest cudowna! Jak ci się tam wypoczywało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plaża piękna... Akurat trafiłam na miłych ludzi, gdzie leżałam, a tak to bardzo fajnie i miło się wypoczywało :-)

      Usuń
  12. Będę czytała posty ;) Rewal ? Byłam tam ! , niedaleko odemnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam na nowe posty ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.