9 sierpnia 2012

taki the lucky forest...

Gostyń Łobeski jest otoczony lasem. Gdy jedziemy drogą do pobliskich miejscowości, widzimy przez około 3 kilometry same drzewa iglaste. Spacerując czy jadąc można poczuć się inaczej niż na miejskich drogach czy chodnikach. Trzeciego dnia, w południe po zakupach i odwiedzeniu cioci w Nowogardzie, wracając do domu wujka, zatrzymałyśmy samochód. Kuzynka i babcia poszły zbierać grzyby, za to ja, dziewczyna, która kompletnie się nie zna na grzybach, zaczęłam robić zdjęcia przyrody... Mam ich kilka, ale pokażę tylko te.
W gostyńskim lesie jest pełno koniczyn! Dlatego jest on dla mnie takim Lasem Szczęścia...

23 komentarze:

  1. ładne pierwsze i ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie ci wyszło zdjęcie koniczynek :)
    i dobra nazwa dla tego lasu
    ZAPRASZAM DO MNIE NOWA NOTKA
    www.zyciowe-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładne te zdjęcia :) podoba mi się szczególnie tych koniczynek :3

    mojarapsodia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Może wśród tych koniczynek znajdzie się 4 listna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze zdjęcia :) znalazłas 4listną? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Identyczną koniczynkę mam u siebie na podwórku przy domu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja lubię zbierać grzyby, mimo że też się nie znam to tata mi pomaga :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia. Strasznie podoba mi się top ostatnie<3 Ja się trochę znam na grzybach. W pobliżu mojej miejscowości są lasy,więc przyrody mi nie zabraknie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny las i cudowne koniczynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. las wygląda pięknie *_____* szkoda że pokazałaś tylko trzy zdjęcia, bo chętnie bym pooglądała jeszcze jakieś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze dodam jakieś :)

      Usuń
  11. Awww koniczynki!:D
    obserwujemy? świetny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znalazłaś jakąś czterolistną ? ;p hah. Ja lubię zbierać grzybki.

    OdpowiedzUsuń
  13. wooooow sliczny ten las naprawde;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezwykły las, zupełnie inny od tych, które już kiedyś widziałam :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny ten las:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale tam jest ładnie...! o.O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.