.

25 sierpnia 2012

Róż i koronka

Poddałam się. Blogger wygrał. Od wczorajszego dnia próbowałam załadować gify, gdzie moglibyście zobaczyć zdjęcia z Gniezna. Dziś starałam się rozłożyć to wszystko na kilka gifów, ale to nic nie dało. No trudno. Zaplanowałam dla was coś innego :) Kolejną stylizację, chyba z czwartku. Możecie zobaczyć w niej bluzkę z tego postu click oraz spodnie, które kupiłam ostatnio na wyprzedaży za 60zł.
• spodnie- Zara • bluzka- Orsay • torebka- Gift • bransoletka- Cubus • buty- Deichmann •
I przepraszam za tą okropną jakość zdjęć...

51 komentarzy:

  1. te spodnie z bluzką, świetnie się komponują! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wyglądasz! bluzeczka jest świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny outfit :)
    bluzeczka i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam koronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jej, bluzeczka jest przepiękna :) a spodnie faktycznie okazyjnie kupiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta koronka dodaje fajnego efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wyglądasz, śliczne spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bluzka to nowa kolekcja orsay?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, kupiłam bluzkę na wyprzedaży :)

      Usuń
  10. Cudowne masz spodnie :) Sama mam zamiar kupić sobie podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna torebeczka i świetna zdobycz- spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo ale ślicznie wyglądasz ♥ a może masz stary blogger? ja do stworzenia nowego postu używam nowego ;p zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zmieniłam na ten nowy :)

      Usuń
  13. Uwielbiam takie pastelowe kolory, a Tobie w nich bardzo do twarzy. Urocza bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna stylizacja,moja mama ma taką samą bluzkę :)
    Zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mogę napatrzeć się na Twoje zdjęcia <3 no kurcze,jesteś taka śliczna *,*
    a stylizacja jak najbardziej okej,do twarzy Ci w takich delikatnych barwach :)
    zapraszam od mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. torebka i buty. <3 zdecydowanie tak. :D
    obserwuję+zapraszam do mnie.
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ten set :) byłaś w Gnieźnie? :) ja mieszkam 17km od Gniezna :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku, cudna torebka ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  19. masz wspaniałe włosy, też takie chcę! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Hey ; )
    Świetna stylizacja.
    Śliczna torba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się. I to bardzo. Wszystko! - strój, nowy wygląd bloga oraz nowe zdjęcie po prawej stronie! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny strój, ubustwiam taką koronkę♥

    OdpowiedzUsuń
  24. ale genialny zestaw ♥
    na prawdę masz 14 lat ?
    wyglądasz na starszą osobę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz świetny styl, jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja nie mogłam załadować zdjęć do notki, coś się chyba dzieje u nich w blogerze ;c
    bluzeczka jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna torebka!!!
    PS. Zapraszam na mojego bloga o modzie męskiej http://make-me-trendy.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cześć! :) Bardzo podoba mi się Twój blog, więc jak byś chciała wymienić się obserwacjami to zaraszam:) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna stylizacja,wszystko genialnie ze sobą współgra,torebka jest cudowna <3
    masz świetnego bloga ,obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :) Cieszę się, że się podoba.

      Usuń
  30. świwtna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna stylizacja... i te pi ekne pudrowe spodnie *.* kocham to!

    OdpowiedzUsuń
  32. Miło mi, że odwiedziłaś mojego bloga i zostawiłaś komentarz, a jeszcze mi milej, że jesteś moją rówieśniczką, więc na pewno się dogadamy :D Super stylizacja, bardzo podobają mi sie te torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jakość zdjęć jest dobra, nie musisz za nią przepraszać:)nigdy nie przypuszczałabym, że masz 14 lat, wyglądasz troszkę na więcej ale nie znaczy ze staro... zestawy są super:)z daleka widać, że kochasz to co robisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, jest dla mnie ważna :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.