.

5 sierpnia 2012

Kupiliśmy Zoo

Około miesiąc temu obejrzałam film wyreżesyrowany przez Camerona Crowe'a. Komediodramat nosi nazwę Kupiliśmy Zoo. Film mi się bardzo spodobał, był pełen emocji. Piękny film o rodzinie, szczęściu, zwierzętach i o uczuciach.
Opis filmu
Komediodramat w reżyserii wyróżnionego Oscarem Camerona Crowe'a ("U progu sławy", "Jerry Maguire"), ekranizacja bestsellerowej książki, opartej na autentycznej historii. Pełna humoru, ale i wzruszająca opowieść o ojcu, który kupuje swej rodzinie niezwykły prezent: ogród zoologiczny z dzikim zwierzętami. Wraz z dziećmi porzuca życie w mieście i wyrusza na prowincję, by przewrócić podupadłemu zoo jego dawną świetność, a przy okazji zacząć życie od nowa i przeżyć przygodę, o której inni mogą tylko pomarzyć. W roli głównej: nagrodzony Oscarem Matt Damon...
Oglądaliście ten film? Jeśli nie, to gorąco polecam! Enjoy

20 komentarzy:

  1. nie oglądałam, moze zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę to obejrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o tym filmie, ale brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie oglądałam, ale chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Być może oglądnę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. koniecznie muszę obejrzeć :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam ten film niedawno, ale mi się nie spodobał. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale dziwny tytuł o_O ;DD

    OdpowiedzUsuń
  9. nie oglądałam ale może być fajny ;]
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądałam, może obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie oglądałam ale z zapowiedzi już chce go obejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam,ale może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubię tej aktorki ale sam film możebyc interesujący - zachęcasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest bardzo dobry :)

      Usuń
  15. Nie oglądałam , ale może kiedys jak będę się nudzić to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo wzruszający film! z chęcią obejrzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeju jaki fajny zwiastun musze obejrzeć i wejcie na naszego bloga my-life

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.