28 sierpnia 2012

Koronkowa czerń

Dziś pokażę wam połączenie czerni z kwiatkami, czyli stylizację na codzień jak i na... randkę? Tak, chyba tak to mogę nazwać. Spódnicę już widzieliście, a bluzka dopiero dzisiaj ujrzy światło dzienne na blogu. Dostałam ją od cioci, jakieś dwa lata temu. Bardzo ją lubię za kokardę i za koronkowy tył. Z góry przepraszam za pogniecioną spódnicę, ale zdjęcia były wykonane jeszcze jak byłam na wakacjach w Gostyniu i po prostu nie miałam czasu na prasowanie :)
• spódnica- H&M • bransoletki- H&M, Tally Weijl •buty- Deichmann •
Have a nice day!

32 komentarze:

  1. Śliczny romantyczny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny outfit ;-) bardzo mi się podoba ta spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny strój!

    życzę miłych ostatnich dni wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. super jest ta bluzka!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna stylizacja :)

    zapraszam u mnie nowa notka + ankieta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie dobrałaś spódniczkę z tą bluzką :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna bluzka też lubię koronki z tyłu i mam taką ale nie letnią tylko bardziej na jesień bo jest cieplejsza aaale twoja bardzo mi sie podoba ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna bluzka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj śliczny zestaw ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny ten zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie to zestawiłaś:) A mam taką samą spódnicę;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy12:26 PM

    nie ma to jak słit focia przy oborze :D haha ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest żadna obora... :p

      Usuń
  15. bardzo podoba mi się ta czarna bluzka z wykrojonymi plecami-prosta ale właśnie taka romantyczna:)Pasująca do wielku zestawów:) pozdrawiam:3

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna bluzeczka,piękna spódniczka :)
    Zapraszam do mnie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  17. dobra stylizacja..

    OdpowiedzUsuń
  18. oooh pi ekna bluzeczka, lubi etaki kroj i wzor... ♥ a w spódnicy to się zakochałam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Boska spódnica, bluzka z koronką idealnie do niej pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny zestaw, podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.