.

29 sierpnia 2012

koniec wakacji ?

Nareszcie pojawiła się piękna pogoda! Aż szkoda w czterech ścianach przebywać. Mój dzień mija spokojnie, dobija mnie fakt, że już za kilka dni koniec wakacji. Jeszcze tylko cztery dni : | Trzeba wykorzystać ostatnie chwile tak, żeby niczego nie żałować. Ale z jednej strony cieszę się, że już we wrześniu do szkoły, będę widywać się częściej ze znajomymi i przyjaciółmi. Jednak ta nauka -,-
jeszcze z wakacyjnego wyjazdu...
Kończę! Muszę się zmierzyć ze swoimi szafami, a właściwie to z ubraniami -robię porządki :)
Bye Bye!

39 komentarzy:

  1. Też muszę się zabrać za porządki w szafie... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak chodzenie do szkoły ma swoje plusy i minusy.;d

    OdpowiedzUsuń
  3. też w to nie mogę uwierzyć, że za 4 dni znowu do szkoły.. :| i to do nowej! ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do nowej? Ja pamiętam, jak rok temu szłam do nowej szkoły i to było świetne doświadczenie :)

      Usuń
  4. powodzenia w porządkowaniu;) oj trzeba korzystać:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Great pic!<3
    http://fashioncolorsmylife.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nauka brrr ;<
    Ale trzeba wykorzystać ostatnie chwile ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam takie same odczucia co do szkoły :(

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie nic do szkoły nie ciągnie, a 'znajomi' wręcz odpychają xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog został oceniony:)

    OdpowiedzUsuń
  10. to jest już koniec, nie ma już nic, jesteśmy wolni, możemy iść, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Blog na prawde świetny :D Mam tyllko pytanko: Jaki masz aparat? i jeszcze jedno: czy brwi regulujesz sama, czy u kosmetyczki, bo sa świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Nikona D3100. Na początku mama regulowała mi brwi, teraz już sama, choć ostatnio byłam u kosmetyczki :)

      Usuń
  12. no własnie znowu prace domowe,godziny na lekcjach .. i wstawanie rano,ja tak nie chcę! ; (((( dziekuje za twoje odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog ♥ obserwuję i liczę na to samo :* na moim blogu organizowany jest konkurs !! zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oh ta szkoła... nawet o tym nie myślę! piękne zdjęcie, kocham efekt czarno biały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale jesteś śliczna :) również nie chcę do szkoły :<

    OdpowiedzUsuń
  16. odpowiadając na twoje pytanie w tytule , to tak ,niestety koniec wakacji. ;/ odliczam już do następnych !

    OdpowiedzUsuń
  17. śliiiiiczna fota!
    fajny blog, obserwuję!
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też musze zrobić porządki w szafie:) No, już koniec wakacji.. ten czas zdecydowanie za szybko mija. Dopiero pamiętam, jak się cieszyłam, że dwa miesiące laby przede mną.. aa tu już koniec.pozdrawiam:3

    OdpowiedzUsuń
  19. kochana gdybyś miała jakąs fajną prace w banku lub podobnej instytucji to ta kolekcja byłaby i dla Ciebie ;)

    w części After będą fajne sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością, ale na razie jestem tylko uczennicą :)

      Usuń
  20. powodzenia w porządkach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej twój blog jest mega , bardzo mi się poddoba ;>Obserwuję i zapraszam do mnie : oneperson-onelife.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. Też robię porządki w szafie :D i dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam tak samo jak ty.!
    trochę się ciesze .. a troche nie.
    Świetne zdjęcie ! : >>
    czekam na nowe posty :)
    u mnie pogoda nie jest taka ładna :cc


    http://welovebaranowa.blogspot.com/2012/08/birthday-photos.html

    OdpowiedzUsuń
  24. dokładnie trzeba wykorzystać ostatnie dni :c

    OdpowiedzUsuń
  25. Dokładnie trzeba wykorzystać ostatnie chwile wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Taaak, akurat teraz zaczyna być ładna pogoda, gdy kończą się wakacje.. -_-' bardzo podoba mi się Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj tak jest z tą pogodą :) Miło mi, zapraszam częściej :)

      Usuń
  27. taaak TA NAUKA -.- zaczyna się "byle do weekendu" :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne zdjęcie :)
    a porządki robię i ja!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dokładnie tylko ta nauka ... Ale aż tak nie ubolewam nad tym o dziwo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też nie mogę uwierzyć , że zostały tylko 4 dni..

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy blog :) i szkoda że wakacje mijają,ale też brakuje troche szkoly i znajomych ;) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  32. No właśnie... Już prawie koniec. Ja to mam wrażenie, że dopiero co poprzednią klasę zaczynałam, nie nadążam za czasem -,-

    OdpowiedzUsuń
  33. Ekh..też nie wierzę, że już zaraz wrzesień :/
    Za szybko leci czas !
    Zapraszam do mnie (:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.