.

8 sierpnia 2012

Kokardy

Na drugi dzień pobytu w Gostyniu wybrałam się z kuzynką na spacer po okolicy. Szłyśmy wzdłuż drogi i podziwiałyśmy widoki polskiej wsi. Pamiętam, że było gorąco! Słońce świeciło, a powietrze było ciężkie... Miałam ze sobą aparat i przy okazji Wiki porobiła mi kilka zdjęć, a ja jej. Mam też zdjęcia kwiatków i widoków, pewnie pojawią się w następnym poście albo później :)
A teraz trochę coś innego... Zmieniłam nagłówek. Tak, wiem, zmienna jestem. Może taki zostać, czy coś zmienić, może tamten przywrócić?

Have a nice day!

27 komentarzy:

  1. Nie , ten jest ładny nie zmieniaj go na razie.
    http://nigdy-sama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pozytywne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny nagłówek nic nie zmieniaj ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie nagłówek jest śliczny : )

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne to 2 zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten nagłówek jest jak najbardziej w porządku

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia i do tego ten outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wyglądasz :) Nagłówek jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny jest nowy nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia genialne ! ; *
    ________________________
    Jeśli możesz , kliknij na
    link OASAP w moim nowym
    poście. Z góry Dzięki ; *

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia genialne ! ; *
    ________________________
    Jeśli możesz , kliknij na
    link OASAP w moim nowym
    poście. Z góry Dzięki ; *

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdjecia ,zapraszam do mnie.Do komentowania i dodania do obserwowanych!:)
    jaka masz wade wzroku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na swój wiek mam dużą wadę wzroku :)

      Usuń
  13. Fajnie wyglądasz! :) Nagłówek też mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. masz ładne włoski :D i 2 zdjęcie genialne :d

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie nagłówek się bardzo podoba! :) Ale masz zgrabne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  16. nagłówek jest śliczny♥ mam pytanie: Ty sama tak pięknie rysujesz to wszystko?:o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, a szkoda ;p Rysunki do nagłówków wybieram z różnych stron, a resztę robię sama w programach :)

      Usuń
  17. zwykły, ale ładny:).
    podoba mi się nowy nagłówek^^

    OdpowiedzUsuń
  18. mam taką samą koszulkę:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.