.

30 sierpnia 2012

Espero verte pronto!

Buenas noches! Dziś witam się z wami po hiszpańsku : ) A to dlatego iż postanowiłam sporządzić taki post o  hiszpańskim. Jest to trzeci język (po niemieckim i angielskim), którego się uczę. Moja nauka tego indoeuropejskiego języka zaczęła się dość niedawno, dlatego też niewiele jeszcze umiem. Zainteresowanie tym językiem wzrastało już od kilku miesięcy, aż w końcu postanowiłam się za to porządnie wziąć! Na początku zastanawiało mnie, czy nie lepiej zacząć uczyć się języka japońskiego, który również jest bardzo ciekawym językiem tylko trudniejszym, ale pomyślałam, że trudno będzie mi znaleźć jakiekolwiek korepetycje, a sama nie dam rady. Dlatego mój wybór to język hiszpański. Chciałabym się jeszcze poduczyć rosyjskiego, bo jak na razie, to znam tylko liczby.
kurs hiszpańskiego kupiłam ostatnio w biedronce, przyda się!
A wy uczycie się obcych języków? Jakich? Życzę miłego dnia!

53 komentarze:

  1. Ja zakończyłam edukację programową a na kosmetyce nie mam języka obcego więc obecnie juz się nie uczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie uczę się tylko angielskiego ;)
    U mnie Best Friend Tag , zapraszam.
    http://nigdy-sama.blogspot.com/2012/08/best-friends-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Uczyłam się kiedyś hiszpańskiego! Właściwie było to nie dawno. Niestety nie przepadałam za panią nauczycielką, dla tego zrezygnowałam :D kiedy czytam posty jak Twój mam ochotę wrócić do nauki :D Myślę też nad fińskim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez nauczycielkę zrezygnowałaś? To głupota, kochana! Musiała być naprawdę podła, proponuję byś się nią nie przejmowała i zaczęła dalej uczyć się, chociażby samemu :)

      Usuń
  4. Oj, ja też w końcu muszę się wziąć za rosyjski! W ogóle, bardzo ambitnie (chyba za ambitnie) podchodzę do tego roku.. angielski, rosyjski, niemiecki i francuski. Zginę.

    OdpowiedzUsuń
  5. z posta na post coraz bardziej mnie zaskakujesz, uwierz mi, że pewnie większość twoich rówieśników leci na łatwiznę i nic im się nie chce:) cieszę się , że Cie sub

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja 'randkuję' z włoskim od czasu do czasu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się uczę angielskiego i niemieckiego, ale poza nimi chciałabym uczyć się francuskiego ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja ostatnio pomyślałam że zacznę się uczyc włoskiego, bo mam w domu książki i tato mi pomoże bo zna ten język, ale coś się nie moge zabrac :(

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. mam hiszpańskie rozmówki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam tylko angielski :) Hiszpańskiego zawsze chciałam ale brak czasu nie pozwala. A o niemieckim przekletym sie nawet nie wypowiadam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się uczę Niderlandzkiego (który już umiem tak samo prawie jak Polski) , Francuskiego i Angielskiego, a od września dojdzie mi jeszcze Niemiecki i właśnie Hiszpański;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Rosyjski i angielski. Uczę się obydwóch w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam:) Ja w szkole miałam i niemiecki i angielski i szczerze zawsze miałam ujowych nauczycieli więc się nic nie nauczyłam;D ^^ z resztą do niemieckiego jakoś nie umiem się przekonać:) Angielski to moja BIG LOVE:) Nauczyłam się go w prywatnej szkole nauki angielskiego (3 lata chodziłam) :) więc niestety mogę pochwalić się jedynie umiejętnością mówienia po angielsku:))

    Fajnie, że umiesz 2 języki i dodatkowo uczysz się jeszcze napewno to pomoże Ci w zyciu:)) Ja też nad japońskim się cały czas zastanawiam:) Jest to 2 język po angielskim którym jestem zachwycona;) Zresztą ogólnie mam manie na punkcie japoni:))

    Miłego dnia:) ale się rozpisałam hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście trafiam na dobrych, wymagających nauczycieli :)

      Usuń
  14. Ja się uczę angielskiego i rosyjskiego, ale bardzo chciałabym nauczyć się hiszpańskiego.;)

    OdpowiedzUsuń
  15. W szkole angielski i niemiecki, a japońskiego na własną rękę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. hiszpański fajny język ;D ja uczę się włoskiego ;D!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. też miałam kupić,ale zrezygnowałam.;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Uczę się angielskiego na dość wysokim poziomie. :) Od teraz będę miała w szkole niemiecki i zapisuję się na dod. zajęcia tego języka. Pozdrawiam i powodzenia w nauce! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja uczę się francuskiego, a w mojej ulubionej (kiedy byłam nieco młodsza) książce "Pamiętnik księżniczki" Mia uczyła się właśnie hiszpańskiego i też mi się podoba ten język! <:

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uczę się niemieckiego i angielskiego, ale chciałabym jeszcze hiszpańskiego- podobny fajny język i wcale nietrudny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. hej ja tez uczylam sie hiszpanskiego ale w liceum:)) fajny język... w sumie szkole skonczylam nie tak dawno ale niestety jak sie czegos nie utrwala to wylatuje z głowy. ale liczyc umiem heheheheh uno dos tres cuatro.....

    OdpowiedzUsuń
  22. hej kochana mozesz mi napisac na prywatnego maila na temat zarabiania na blogu przez reklamy...jestem tu nowa i nie wiem wogole o co chodzi jak sie to robi, ile placa i wogole. bede wdzieczna pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. ja uczyłam się w podstawowce rosyjskiego :D
    a tak to angielski i niemiecki :D

    nigdy nie próbowałam hiszpańskiego :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Z tym językiem bardzo się lubimy:) haha
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    całusy i zapraszam:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Hiszpański ładny i prosty do nauki język ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. ja sie ucze tylko tych co w szkole ;P czyli niemiecki i angielski ;>

    OdpowiedzUsuń
  27. ucze się tylko niemieckiego i angielskiego - planuję nauczyć się chińskiego w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja uczę się tylko angielskiego i niemieckiego. Jakoś nigdy nie miałam smykałki do języków. ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. ja tego co w szkole -angielski i niemiecki ;)
    a dodatkowa tak trochę japoński ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. i co, widzisz jakieś efekty takiej nauki ?
    sama chętnie nauczyła bym się paru słów po hiszpańsku lub włosku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę efekty. Aktualnie uczę się z tego kursu z biedronki, jest tam płyta, więc to pomaga nauczyć się wymowy :) Książka, jak i płyta, jest dobrze opracowana.

      Usuń
  31. hihi ja dopiero rok uczę się niemieckiego a jeszcze umiem mało..można powiedziec,że raczej nic nie umiem :D noo japoński byłby przynajmniej dla mnie STRASZNIE TRUDNY :D dziękuję też za twoje odwiedziny u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja uczę się hiszpańskiego przez internet ;d

    OdpowiedzUsuń
  33. W gimnazjum jako drugiego języka uczyłam się niemieckiego, teraz idąc do liceum chciałam nauczyć się francuskiego. Jest bardzo trudny, więc wybór pozostał pomiędzy włoskim, a hiszpańskim, padło na hiszpański, ale ku mojemu zdziwieniu i zmartwieniu na liście zostałam wpisana na język niemiecki :( Chciałabym zmienić język i to jak najszybciej ;P

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja uczę się angielskiego i hiszpańskiego, ale miałam też kiedyś francuski. Łał podziwiam twoją pasję do języków, ja póki co skupiam się na angielskim, bo chcę go umieć tak dobrze, żeby ludzie myśleli, że jestem z Anglii lub Stanów. Moi rodzice bardzo mi w tym pomagają, jest o tym trochę napisane na moim blogu.
    Pozdrawiam
    M
    meduzawanalogu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście uwielbiam języki obce, szybko je "łapię" :)

      Usuń
  35. Ja wolę francuski ; ) Mam go w szkole, do tego angielski. W gimnazjum miałam też niemiecki ale nie lubię tego języka ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja umiem tylko po angielsku :p
    Życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  37. w biedrone ? uhuhu ; ))
    ja się uczę standardowo: angielski i niemiecki :D
    choć jakiś czas temu, uczyłam się trochę greckiego ;>

    OdpowiedzUsuń
  38. to chyba dosc ciezki jezyk, ja sie ucyzlam rosyjskiego ;D

    u mnie do wygrania dowolona para butów, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. angielski i niemiecki , ale chciałabym zacząć naukę francuskiego :3

    OdpowiedzUsuń
  40. ja ucze sie angielskiego i niemieckiego ;d

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja chciałabym nauczyć się francuskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja niestety jak na razie znam w miarę angielski i podstawy niemieckiego, ale chciałabym się nauczyć włoskiego;)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja obowiązkowo uczę się angielskiego i niemieckiego :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja dużo słów po hiszpańsku nauczyłam się jak oglądałam seriale hiszpańskie, teraz chcę kontynuować i lepiej zabrać się do nauki.

    OdpowiedzUsuń
  45. To powodzenia w nauce . Uczę się angielskiego , niemieckiego i francuskiego . ;3

    OdpowiedzUsuń
  46. Mnie ostatnio nainteresował japoński, dlatego może skuszę się na ksiązke o tym języku.:D
    powodzenia w nauce! ;))

    OdpowiedzUsuń
  47. Powodzenia w nauce =)
    ja się uczę angielskiego i w tym roku będę jeszcze rosyjskiego

    OdpowiedzUsuń
  48. angielski (obowiązkowo) :) uczyłam się niemieckiego, ale to nie dla mnie :D w tym roku wybrałam sobie właśnie hiszpański i łaciński.

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.