26 sierpnia 2012

Czarno-białe

Hej Hej! Jak wam mija dzień? Mi cały dzień minął dość leniwie, jak to bywa w niedzielę. Najpierw, po przebudzeniu, była kawka z mleczkiem i ciasto krówkowe, a potem skomentowałam trochę blogów i odwiedziłam osoby na portalu modnapolka.pl. Za chwilę idę się szykować i wychodzę z domu. Razem z K. jedziemy do Ż., spędzę u niej noc, wrócę nad ranem. Myślę, że jakieś zdjęcia na pewno będą, mam nadzieję tylko, że nie tak dużo, jak ostatnim razem, kiedy spałyśmy u K. :)
Czarno-białe zdjęcia z kiedyś...
Ok, ja już zmykam. Życzę miłego dnia!


27 komentarzy:

  1. Uwielbiam czarno-białe zdjęcia. Udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a cute hair!
    http://fashioncolorsmylife.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  3. udanej nocki ;)

    oj mi tez leniwie ^^ poza meczem:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to miłego nocowania :33
    +Zostałaś otagowana :]

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tam leniwa musi być niedziela :) piszę jak joda xDD

    OdpowiedzUsuń
  7. moga byc nawet takie jak ostatnio :) bedzie śmiesznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku, ale jesteś śliczna! Czekam na fotki z nockiii! Zapraszam również na mojego bloga http://boodyandmind.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie zdjęcia.; )
    Zapraszam do mnie. ; )
    http://forever-young112.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne zdjęcia!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mm lubię takie zdjęcia ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki za słowa pocieszenia i życzę udanego wieczoru ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. ale Ty masz piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Melaa;)))5:41 PM

    Wybacz, że tak nie na temat, ale mam takie pytanie;)
    Ile masz wzrostu i ile ważysz? Bo zauważyłam, że masz świetną figurę^^!
    Uprawiasz jakieś sporty;)?

    _
    sorki, że z anonima, ale nie posiadam konta na bloggerze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kiedyś padło to pytanie... Ważę ok. 54kg przy wzroście 170cm :) Nie uprawiam żadnych sportów, czasami jeżdżę na basen, a ostatnio ćwiczyłam z programem Ewy Chodakowskiej. I wcale nie mam świetnej figury :p

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.