.

22 sierpnia 2012

Coś jeansowego i czarnego

Już powoli tęsknię za tymi postami, które mogę dodawać na bieżąco. Tyle się ostatnio u mnie wydarzyło, tyle wydarzeń, o których się z wami nie podzieliłam... Ale już niedługo będę mogła nadrobić. Jeszcze ze cztery posty, w tym dwa ze stylizacjami, i koniec o moich wakacjach! A dziś mam dla was stylizację z dzisiaj. W głównej roli czarna sukienka, którą nabyłam w second handzie w Płotach, kosztowała mnie jedyne 7zł! Ale zwróćcie też uwagę na zegarek, dostałam go od wujka z Gostynia Łob.
• sukienka- sh • szalik- deichmann (kupiłam na % za 9zł) • zegarek- gift •

42 komentarze:

  1. Nie no, sukienka jest przepiękna! Aż ciężko uwierzyć, że kosztowała jedynie 7 zł!
    Nie dziwię się, że tęsknisz za ,,normalnym'' blogowaniem, tym bardziej, że blogowanie uzaleznia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska sukienka <3 Stylizacja też znakomita ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja♥ Gdzie kupiłaś kurteczkę jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna stylizacja, bardzo w twoim dziewczęcym stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz:)!
    gdzie kupiłaś kurteczkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtkę dostałam dawno temu od cioci, w prawdzie dopiero teraz ją wyciągnęłam z szafy :)

      Usuń
  8. lubię jeansowe kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  11. matko za takie cudo 7 zł <33

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna ta sukienka, nie powiedziałabym że z sh^^

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, jaka śliczna stylizacja. :) Strasznie mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz, śliczna kurteczka : 3

    OdpowiedzUsuń
  16. Boska ta sukienka *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna sukienka! :) ładnie wszystko ze sobą połączyłaś :)

    Kochana, GIVEAWAY na moim blogu! Zapraszam serdecznie, do wygrania dowolna sukienka ze sklepu Mont Affair! Powodzenia :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny outfit! Koczek jest perfekcyjny!
    Faktycznie, plecaczki są śliczne *.*
    nie wiem, czy zauważyłaś, ale jesteś na liście ,,godnych przeczytania'' na moim blogu już szmat czasu, hihi :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie zestawy...delikatna sukienka i jeans
    no i ten uroczy koczek
    pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz. Kurteczka mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ekh..nie lubię dżinsówek bo to mój mundurek w szkole, ale ogólnie outfit świetny :))
    Zapraszam do mnie (;

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna sukienka :*
    Ja nie mam szczęścia do sh :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wyglądasz! Sukienka prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna sukienka ! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. PODZIEL SIĘ OBSERWATORAMI *.* haha:D zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK, jeśli tylko zechcą :* :D

      Usuń
  26. bardzo ładne zdjęcia, jakim aparatem je wykonujesz? :)
    dodajemy ? : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robię Nikonem D3100 :)

      Usuń
  27. uu no to dawaj ploteczki... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.