In life

Wyjechałam!

Dzień dobry! Czy ktoś już wstał? Oj, chyba nie. Piąta nad ranem, moje czytelniczki śpią. Tymczasem ja już wyjeżdżam na dwutygodniowe wakacje. Długo czekałam na ten dzień. Mam nadzieję, że jak i w Gostyniu Łobeskim będzie piękna i słoneczna pogoda tak i na plaży. Z kim jadę wypoczywać? Razem z kuzynką oraz babcią zrobimy sobie wakacje. Na pewno będzie fajnie! Będziemy pewnie jeździć jeszcze nad jeziora. Biorę ze sobą gry planszowe na wszelki wypadek, gdyby pogoda miała się zepsuć... Tak czy inaczej zamierzam się dobrze bawić i w pełni wykorzystać ten czas! Z pewnością będę robić duużo zdjęć :) Zdecydowałam, że posty nadal będą się pojawiać podczas mojej nieobecności, zostały zaplanowane.

Related Articles

22 komentarzy:

  1. jeju, sama z wielką chęcią pojechałaby na takie wakacje ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. udanego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. udanego wyjazdu ;)
    baw się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wyjazdu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. udanego wyjazdu nad morze! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. miłego wypoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to czekam na zaplanowane posty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego odpoczynku ;*
    Zostałaś otagowana u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. udanych wakacji oraz słonecznej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale CI zazdroszczę, ja w tym roku nie mam wakacji :(

    OdpowiedzUsuń
  11. udanych wakacji życzę :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. udanego wyjazdu. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...