.

21 lipca 2012

Worek kości

Kilka dni temu oglądałam kilka fajnych filmów, także postaram się napisać coś o nich. Zacznijmy od filmu Worek kości. Dramat został zekranizowany na podstawie książki Stephen'a King'a, osobiście książki nie czytałam. Wiele osób wypowiedziało się w internecie, że film jest beznadziejny, ponieważ ominięto tyle wątków itp. Dla mnie Worek kości był świetnym filmem, oglądając go z początku, nie przekonywał mnie do siebie, ale później nie mogłam się oderwać. Są straszne sceny, bo to również i horror, ale ci którzy nie lubią ich oglądać albo boją się ich jak ja, również polecam.
Opis filmu
Nagła śmierć żony oznacza dla Michaela Noonana, autora bestsellerowych książek koniec kariery pisarskiej. Przez 4 lata boryka się z twórczą niemocą. W poszukiwaniu natchnienia postanawia się wybrać do miejsca, gdzie spędził wraz z ukochaną wiele szczęśliwych dni - do starego domku letniskowego nad jeziorem. Na miejscu poznaje piękną Mattie oraz teścia kobiety, który pragnie odebrać jej małą córeczkę. Nakłaniany przez tajemnicze siły gnieżdżące się w wiekowej posiadłości, Mike postanawia pomóc dziewczynie. Pomimo, że jego umiejętność pisania nagle powraca, nękają go coraz bardziej narastające koszmary i tajemnicze wizyty ducha Sary Tidwell, piosenkarki bluesowej, której dusza pozostała w domu. Stawką zażartej walki jaką przyjdzie mu stoczyć ze złem jest ludzkie życie, szczęście, a także spokój tych, którzy po śmierci dopominają się swoich racji.
Nie mogłam znaleźć normalnego zwiastunu...
Oglądał z was ktoś ten film? A może czytał nawet książkę?

25 komentarzy:

  1. nie lubię horrorów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film nie jest straszny, bardziej zagadkowy :)

      Usuń
  2. nie oglądałam, ale może zobacze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekwie sie zapowiada...:)pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog , miło sie go czyta . Musze oglądnąć ten film ;)
    Dodałam twój blog do obserwowania
    Liczę na to samo ♥
    + zapraszam do polubienia mojej stronki na facebooku

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ja nie czytałam książki ani nie oglądałam filmu:) ale jakoś nie bardzo mnie do niego ciągnie bo nie jestem fanką takiego typu filmów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, może obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam i nie czytałam ale może się skuszę ;d Zapraszam do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię książki Kinga. Ale wolę książki niż film i nie lubie jak zmieniają treść, choć wiem, że w filmie ciężko jest "upchnąć" całą treśc z książki

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie lubię horrorów, potem spać nie mogę ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie fajnie !:D Powiem szczerze że Twój blog jest mega ciekawy ! tak trzymać ;))

    Zapraszam na bloga ;)))http://takeasmile16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O jak fajnie, że o nim napisałaś bo od dawna poszukuję jakiś dobrych horrorów. Do tego Pierce w roli głównej i zapowiada się naprawdę dobry film. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chyba znam ten film i znam tez baaaardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam ani nie czytałam

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie nawet zwiastun jest straszny ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. ktoś mi już go polecał , musze zobaczyc:)

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki:* nie oglądałam, nie czytałam, ale plakat wygląda przerażająco:O

    OdpowiedzUsuń
  17. nie oglądałam filmu ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. nie oglądałam...musi być niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie oglądałam, ale opis bardzo ciekawy więc pewnie obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie słyszałam nawet o tym filmie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie lubię tego typu filmów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.