In life

Pakowanie

Nad morze wyjeżdżam jednak w niedzielę rano. Nawet dobrze, zdążę załatwić jeszcze kilka spraw bez niepotrzebnego pośpiechu oraz dodać jakieś posty przed wyjazdem :) Pakowanie prawie zakończone! Zajęło mi to trochę czasu... ok. trzy dni! Ale zawsze staram się zabrać nie za dużo ani nie za mało. Jednak z kobietami tak to już jest, że mówimy sobie iż zabierzemy na wakacje mało, by nie przesadzić. A jednak przy pakowaniu często mówimy do siebie "o! wezmę jeszcze to. i to! to też się przyda... tak na wszelki wypadek". W moim wypadku zawsze tak jest, szczególnie przy wyjazdach, które mają trwać tydzień albo i więcej. Mimo to staram się nie zabierać ze sobą trzech walizek, a jedną. I udało mi się! Nawet troszkę miejsca zostanie.
Chcecie zaplanowane posty podczas mojego wyjazdu? Zrozumiem, jeśli chcielibyście ode mnie odpocząć :)

Related Articles

36 komentarzy:

  1. ja nie chce odpoczywac , czekam na kolejne posty :) ! i udanego wyjazdu :)

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię się pakować, ale nie lubię rozpakowywać ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, dokładnie. Też zawsze tak mam. Chce zabrać małą walizkę, żeby tyle nie tachać, a zawsze zabieram dużą. ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma odpoczynku, dodawaj posty! gratuluję tylu wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no coś ty! odpocząć od ciebie? ja chce zaplanowane posty!;*

    OdpowiedzUsuń
  7. też nie lubię się pakować ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam się pakować:D

    OdpowiedzUsuń
  9. pakowanie coś strasznego!
    tez mnie to czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha, ja też zawsze pakuje się kilka dni wcześniej i zawsze czegoś zapomne ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm, ja uwielbiam się pakować :) To dla mnie taka zapowiedź urlopu, wyobrażam sobie co będę nosić, gdzie chodzić, co robić :) Fajna sprawa :D Mi przy pakowaniu zawsze towarzyszy lita, muszę mieć wszystko dopięte na ostatni guzik :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja się zawsze pakuję dzień przed :) i to wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanych wakacji tak wgl ^^ a pokażesz nam co zabierasz nad morze ? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. też się pakuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam nadzieje, że wyjazd bedzie udany :) a notki zaplanujesz :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jak się pakuje to zawsze mam wrażenie, że czegoś zapomniałam XD

    OdpowiedzUsuń
  17. Morze...mmm zabieram się z Tobą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja jestem inna,bo ja zawsze biorę mało rzeczy, te najpotrzebniejsze :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tez planuje nad morze w niedziele, ale nie wiem jak z pogoda bedie, podobno ma sie psuc ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. w jakim programie przerobiłaś te zdjęcie ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie chcemy ! :)
    Miłego odpoczynku :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Zmieniłam adres bloga :) mam nadzieję że mimo to dalej będziesz odwiedzać mojego bloga :) Obecny link bloga to daniela--blog.blogspot.com

    *wiadomość przekazuję wszystkim obserwatorom :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nienawidze się pakować :D

    OdpowiedzUsuń
  24. pewnie, że chcę !^^

    OdpowiedzUsuń
  25. wiadomo tak mamy że musimy jeszcze coś wziąć `gdyby coś` chcemy zaplanowane post :)
    chociaż jestem tu pierwszy raz to fajnie piszesz pokaż zdjęcie całej walizki i udanego wyjazdu
    zapraszam do siebie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  26. Posty będą zaplanowane! :* Życzę miłego dnia wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniale!!!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    Super kochana:):*
    pozdrawiam i jak zawsze, zapraszam do mnie:):*

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy12:46 PM

    jak nazywa się czcionka, którą napisałaś " packing " na zdjęciu?:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...