In beauty gifts

Paczka od Cashmere

W czwartek przyjechał do mnie kurier z paczką. Trochę się tego niespodziewałam. Podpisałam papierki i wróciłam do domu, aby zobaczyć, co kryje się w kartoniku. Od razu przypomniało mi się, że u Cashmere Street Fashion, dzięki stylizacjom, wygrałam jeden z konkursów "Zostań Redaktorką Bloga" i w nagrodę otrzymałam kosmetyki firmy Dax oraz Cashmere i kilkanaście próbek z różnych firm, głównie też tych wymienionych :)
Kosmetyki postaram się przetestować, więc może pojawią się recenzje na ich temat! Teraz spędzam pewnie każdą chwilę z rodziną z Niemiec, więc ten post został zaplanowany. Wracam w niedzielę rano, także pewnie coś napiszę^ xoxo

Related Articles

20 komentarzy:

  1. oo to doobrze Ci, teraz opływasz w próbkach :))
    dziękuję za komentarze ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale szczęściara ;o !

    OdpowiedzUsuń
  3. łał paczuszka świetna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! taka paczke dostac to swietna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się już doczekać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię kosmetyki z perfecty szczególnie peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baza pod cienie może być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wygranej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spora paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie coś wygrać i dostać nagrodę, jeszcze jak się nie spodziewasz! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. woow, miła niespodzianka też bym chętnie przygarnęła takie pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa jak ich kosmtyki sprawdzają sie w życiu codziennym , czekam na recenzję :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...