25 lipca 2012

Nad morze!

Już niedługo wyruszam w podróż nad morze do rodziny! Jadę do Gostynia (woj.zachodniopom.). Może ktoś jest z okolic? :) Spędzę tam około dwa tygodnie. Wyruszam najprawdopodobniej już w piątek. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć rodzinę. Zawsze lubiłam tam jeździć. Spokój, piękny ogród z nietypowym domem, świeże powietrze -to jest to, czego mi potrzeba. A właściwie jest coś jeszcze potrzebne do szczęścia tam... Słońce i piękna pogoda! Mam nadzieję, że prognozy okażą się właściwe. Najprawdopodobniej nie będę mieć dostępu do internetu przez ten czas, więc posty nie będą się pojawiać. Ewentualnie mogą się pojawić posty zaplanowane. Jeszcze dam wam znać!

27 komentarzy:

  1. Ja jestem z zachodnio-pomorskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę wyjazdu :) udanego!
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to dobrze się baw! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej, to tak daleko.. a fajnie by było spotkać się z jakimiś blogerkami w wakacje i poznać trochę nowych ludzi..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mieszkam w zachodnipom. 75km od Szczecina :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy8:45 PM

    gostyń to nie morze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę w Gostyniu tylko w Gostyniu Łubuskim -to jest duża różnica :) Dużo jest Gostynów w Polsce. A od tej miejscowości, w której będę jest ok. 50km do morza :)

      Usuń
    2. Gostyniu Łobeskim*

      Usuń
  7. no to udanych wakacji Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alee ci zazdroszczę!
    Nie byłam jeszcze nigdy nad morzem:<
    Muszę to zmienić!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę świetniej zabawy! ;) Dwa tygodnie to sporo, zdążysz zawładnąć nad Gostyniem! Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ze zdjęciami z Wiednia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego wyjazdu :) Pogoda ma być piękna w tym tygodniu, więc chyba będzie super.

    OdpowiedzUsuń
  13. miłego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanego odpoczynku :*
    Zapraszam do mnie na nowy post ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. naszijuz.blogspot.com
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanego wyjazdu ci życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  17. no to udanego wyjazdu ;]]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.