.

19 lipca 2012

Fioletowa fantazja

Wczoraj naszła mnie ochota na coś delikatnego i smacznego, nic innego nie mogłam zrobić, jak tylko iść przeszukać kuchenne zakamarki... Dziś podaję wam przepis na fioletową fantazję.
Składniki:
makaron świderki
400g jogurtu naturalnego
dżem jagodowy
łyżka cukru
Wykonanie:
Ugotuj makaron. Jogurt wlej do miseczki,  następnie posłodź. Potem wlej dżem do miseczki z jogurtem i mieszaj. Gdy makaron już się ugotuje, podaj go na talerzu, a następnie polej go słodkim sosem z jogurtu i dżemu.
Łatwo, szybko i pysznie! Myślę, że każdemu zasmakuje taka fioletowa kompozycja ; )
Smacznego!

29 komentarzy:

  1. O jejku! Ja uwielbiam w lato jeść taki makaron, ale z zamiast dżemu jagodowego daje jagody :D. Jest różnica w smaku :P. Tą wersję z dżemem zostawiam na zimę :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda pysznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm może sama wypróbuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie fioletowa fantazja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobiłam i wyszło pyszne! :)

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubie makaronu na slodko ale podoba mi sie ten fioletowy kolor :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie za słodkie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale kusisz pysznościami! :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny kolor:D ale nwm czy bym zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie dania! ostatnio jadłam takie naleśniki,pychotka!
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. A mama mi takie coś nie dawno zrobiła. :D Pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam! Ale pyszny kolor :) Muszę spróbować ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. JAGODY <3
    Piękny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nieźle wygląda, wypróbuję to, ale z innym dźemem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie fajnie !:) na prawdę super !!:))


    Zapraszam na bloga ;)
    http://takeasmile16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ohohoh pyszności !<3

    OdpowiedzUsuń
  19. mm ale wygląda ;o

    OdpowiedzUsuń
  20. pycha :)
    zrobię sobie w poniedziałek na drugie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam makaron z truskawkami,wiec to tez pewnie by mi zasmakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pyszności !
    + to pierwsze ruchome zdjęcie jest świetne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.