.

10 lipca 2012

Czas z rodziną

Hej! Mam teraz odrobinę czasu, aby do was coś napisać. Podejrzewam, że post będzie długi. Wczorajszy dzień był cudowny! Myślę, że jednym z lepszych w te wakacje. Pojechałam do dziadków, tam czekała na nas rodzina z Niemiec. Przyjechali już w niedzielę, ale w ten dzień mieliśmy z mamą inne plany, więc wybrałyśmy się ostatecznie wczoraj. Jak możecie się spodziewać, rozmawialiśmy dużo. Potem razem z mamą i ciocią, z kuzynką i kuzynem pojechaliśmy do naszego domu, przy okazji trochę zwiedzili okiem nasze małe miasto. Później wróciliśmy do domu dziadków na obiad, a następnie wybraliśmy się wszyscy na termy do Uniejowa, o których kiedyś już wspominałam :) Po basenie, wróciliśmy do domu, było już po 19. Wraz z mamą wróciłam do domu. I tak spędziłam swój dzień... Podejrzewam, że cały tydzień będę szybko wyjeżdżać z domu i późno do niego wracać. Chociaż możliwe, że rodzina z Niemiec przyjedzie do nas na kilka dni. Tylko nie wiem, czy dziadkowie ich puszczą, haha.
A dziś? Dziś po 10 wyjeżdżam z domu, jadę do babci po ciocię oraz kuzynów i jedziemy do Łodzi do Manufaktury na zakupy! Mimo tego, coś czuję, że nie zaszaleję, a wiecie co? Nawet nie mam ochoty na radykalne szaleństwa zakupowe :) A wy jak spędzacie swoje dni, pysie? Zmykam już. Bye!

20 komentarzy:

  1. zakupy,zakupy. O tak ;)
    nawet jakieś malutkie sprawiają wielką przyjemność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, takie niewielkie najlepsze są :)

      Usuń
  2. No to udanych zakupów! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też muszę pojechać na zakupy ale kasy brak ;c
    zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie dni z rodziną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej to dobrze! Ja ostatnio na zakupy nie mam czasu, ale mam nadzieję, że w następnym tygodniu może pojadę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faaajnie masz *.* Ja się nudze już parę dni! :c

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie spędzasz wakacje;))
    ja wczoraj byłam na zakupach^^ ale też nie zaszalałam ;D
    ___
    udanych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  8. udanych zakupów;)
    my jak na razie na nudę nie narzekamy i równie dobrze spędzamy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko kto docenia czas spędzony z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  10. hmmm..w sumie to jak co dzień ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. czas z rodziną, to wspaniały czas : ))

    OdpowiedzUsuń
  12. udanych zakupów :))

    OdpowiedzUsuń
  13. ajj zakupy:) udanych!

    OdpowiedzUsuń
  14. udanych zakupóów ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że w końcu spotkałam osobę , która docenia czas spędzony z rodziną.
    Po za tym świetny blog. :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://hope-love-hurt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno wpadnę!

      Usuń
  16. miłych zakupów;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.