10 czerwca 2012

W groszki

Wczoraj z całą rodziną pojechaliśmy do brata mojej mamy na jego 40-ste urodziny. Siedzieliśmy na tarasie przy kominku, w którym piekły się różne smakowitości. Jak to na takich spotkaniach rodzinnych, rozmawialiśmy, śmialiśmy się, wspominaliśmy... A w między czasie znalazł się czas, aby porobić jakieś zdjęcia na bloga. Mam ich mnóstwo! Dziś chciałam wam pokazać kombinezon z sh, o którym wspominałam w poprzednim poście. Mama kupiła mi go za 10zł. Jest czarny w białe groszki, ma kieszonki. Jest wygodny i idealnie nadaje się na lato
• kombinezon- atmosphere (sh) • bransoletki- tally weijl • wisiorek- house • torebka- gift •
Pasek od torebki schowałam do jej wnętrza i tak powstała z niej a'la kopertówka :) Co myślicie o stylizacji?

41 komentarzy:

  1. fajny ten kombinezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie, ładnie ^^ fajny ten kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo!:)

    Zapraszam na nowy wiersz:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny ten kombinezonik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z sh??
    jejku cudnyyy jest :)
    koniecznie musze się w najbliższym czasie wybrac i poszukac coś ładnego ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bossko <3 ja cały czas właśnie poszukuje kombinezona idealnego na lato :P

    mojarapsodia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny, niewymuszony zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny :)
    Czasem w sh można znaleźć jakieś fajne "perełki". :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna stylizacja:)
    oddawaj ten kombinezon<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kombinezon jest śliczny ;)

    Zapraszam do siebie na konkurs ;)

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma to jak impreza rodzinna ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale świetnie wyglądasz!
    ten kombinezon jest genialny!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny ten kombinezonik!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny ten kombinezon, tak widzę, że faktycznie one fajnie wyglądają, może sama w końcu sie przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny ten kombinezon <33
    Czyli widać, że spotkanie się udało. Stylizacja super, ta a'la kopertówka też :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Groszki zawsze kojarzą mi się z "Magdą M."

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podoba ta stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny kombinezon i jeszcze za taką cenę! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ale cudny kombinezon <33333 u mnie w mieście nie ma żadnych fajnych sh...a szkoda..

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja ^^ ładny ten kombinezon ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny ten kombinezon ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne wlosy ;> zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. jaaaki piękny <3
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ladny zestaw + obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. slicznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny kombinezon:) tylko pozazdrościć:) na lato jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  31. za 10 zł? bardzo,bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczny jest *-*

    OdpowiedzUsuń
  33. http://shinybox.pl/?ref=5337e5c
    tutaj rozdają darmowe kosmetyki! Wystarczy tylko szybka rejestracja ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. jednak w sh można kupić coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.