27 czerwca 2012

Truskawkowy koktajl

Pierwszy dzień lata oficjalnie już za nami, nadszedł ten czas, kiedy możemy delektować się pysznymi owocami. Dziś chciałam wam podać łatwy i szybki przepis na koktajl truskawkowy.
Składniki:
• 250dag truskawek
• 1 łyżeczka miodu
• 6 łyżeczek cukru
• 400g jogurtu naturalnego (ja użyłam z firmy Tola)
Wykonanie:
Jogurt wlać do miski, następnie miksować mikserem lub blenderem przez parę minut. Dodać łyżeczkę miodu, 6 łyżeczek cukru. Zmiksować. Truskawki pokroić na ćwiartki, następnie wrzucić je do pozostałych produktów i wszystko razem zmiksować. Po wykonaniu koktajlu można wstawić na jakieś 30min. do lodówki.
Jest to jeden z moich ulubionych koktajli! A wy jakie macie swoje ulubione?
Smacznego!

33 komentarze:

  1. Mm..muszę wypróbować ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zawsze taki robię ale bez miodu, muszę spróbowac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam ten koktajl bez żadnego przepisu, po swojemu, więc trochę eksperymentowałam :)

      Usuń
  3. Jej, chyba zaraz sobie go zrobię:))) tylko nie wiem, czy jest jogurt naturalny ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam koktajle, najlepszy jest z owoców tropikalnych. ;)
    jeszcze nigdy nie słyszałam, by do koktajlu truskawkowego ktoś dodawał miód, może być całkiem smaczne. muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez takie robie mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie dodawałam do koktajlu miodu, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj taak. Truskawki są zdecydowanie największym dobrem polskiego lata *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm, ja również uwielbiam koktajltruskawkowy ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. pychotaa ;) , a w dodatku taki zdrowomiodowy ;)

    http://www.malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To również mój ulubiony koktajl :) Nie dodaję do niego cukru poza miodem. Szkoda, że okres truskawkowy trwa tak krótko :(

    OdpowiedzUsuń
  11. a mój ulubiony jest bananowy <3
    zawsze w Green Wayu wypijam 3 duże ;3
    zapraszam: justbreathejustbealady.bloog.pl
    dziękuję za poprzednie komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ogólnie lubię koktajle

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda pysznie ;)

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo nie pomyślałabym o miodzie ! Jak tylko będę miała truskawki to zrobię ten koktajl.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię koktajl bananowy, ale truskawkowy też jest dobry ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię robić bananowo-truskawkowy, czasem dodaję jeszcze liście mięty dla orzeźwienia.
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniaaam!Pychootaa:D
    Zapraszam,nowa notka;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja uwielbiam wszystko tego typu <3
    mogłabym pić koktajle, szejki, pić mrożoną kawę i w ogóle <3

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda pysznie! może w końcu się zmuszę do ruszenia tyłka do kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
  20. mmm....pycha, muszę zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam koktajle, zwlaszcza truskawkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Robię prawie tak samo ten koktajl tylko nie dodaję miodu:) Jest on przepyszny*.*

    OdpowiedzUsuń
  23. MMMM spróbuję przepisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. mmm , i ty mi tu takie rzeczy przed snem pokazujesz . ?! XD
    oj nie dobra ty . XD

    OdpowiedzUsuń
  25. mmmmm koktajl wygląda przepysznie, ja też taki sobie robię, tylko jeszcze dodaję kakao. Polecam!:):)
    Może masz ochotę obserwować?:)
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam ten koktajl :) truskawkowe i malinowe to moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.