In movies

Szepty

Ostatnio z mamą miałyśmy ochotę obejrzeć jakiś dobry film. Zdecydowałyśmy się na horror "The Awakening" z ang. "Szepty". Film z początku był dla mnie straszny, ale gdy już wszystkiego się dowiedziałam, co naprawdę się stało w szkole dla chłopców, strach odszedł. Opinie na temat filmu jest wiele, jednym się podoba, drudzy uważają, że jest dnem. Mi film się podobał, uważam, że jest interesujący i zdecydowanie bardziej lubię tego typu horrory niż te, w których, można tak powiedzieć, zabijają się bezsensownie.
Opis filmu
Internatem dla chłopców z najbogatszych sfer w Rookford wstrząsa tajemnicza śmierć jednego z nich.  Wszelkie racjonalne próby wyjaśnienia tej tragedii zawodzą. Uczniowie zaczynają opowiadać przerażającą historię o pojawiającym się duchu. Do szkoły zostaje wezwana Florence Cathcart (Rebecca Hall), która zajmuje się demaskowaniem fałszywych spirytystów, żerujących na naiwności osób wierzących w duchy. Według niej życie pozagrobowe nie istnieje. Testy, które zacznie przeprowadzać wymkną się jej spod kontroli.  To, co zdarzy się później sprawi, że dziewczyna nie będzie już mogła z tego miejsca odejść... Co naprawdę wydarzyło się w Rookford? 
Podsumowując, jest to raczej dramat psychologiczny niżeli horror. Nie rozumiem dobrze jedynie koniec filmu...

Related Articles

35 komentarzy:

  1. ojj nie lubię horrorów :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne jest to pierwsze zdjęcie ;0

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się na ten film też wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujący film ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie takie filmy wiec pewnie go ogladne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Nie słyszałam o tym filmie, ale na bank go gdzieś obejrzę. Poszukam w necie, bo naprawdę mnie zaciekawiłaś. I ten zwiastun.

    OdpowiedzUsuń
  7. Film musi być świetny! Uwielbiam horrory a nawet jeśli to film psychologiczny to jak dla mnie takie są jeszcze bardziej przerażające :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się całkiem ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja idę jutro na Reaktor strachu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam go zimą, zachwycił mnie, właśnie klimatem nawiązującym do starych, dobrych horrorów.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię horrorów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wybieram się na ten film, z klasą w wtorek :) Mam nadzieję, że rzeczywiście będzie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. po obejrzeniu zwiastuna chętnie obejrzę ;-)) trochę straszny ale i ciekawy. :3

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przepadam za horrorami,chociaż czasem człowiek ma ochotę

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko jest możliwe, mam nadzieje że mi się uda.

    Zapraszam do obserwowania i lajku na facebook'u:)

    OdpowiedzUsuń
  16. moja przyjaciółka mówiła, ze ten film jest świetny ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Na wtorek umówiłam się ze znajomymi do kina w sumie nie miałam pomysłu na co iść.. dzięki za podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię takie psychologiczne filmy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm, trzeba będzie obejrzeć ;D Jak oglądałam zwiastun to miałam ciarki ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. własnie miałam na to iśc! niestety sie nie udalo :P haha moze jutro sie uda :)
    buziaki!
    http://maybe-not2day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę obejrzeć,wydaje się świetny ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. wydaje się być ciekawy, może obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. lubie takie filmy, z chęcią obejrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ojej , uwielbiam horrory , a tego jeszcze nie widziałam , więc dziś się do niego zabiorę ;)

    pozdrawiam , kama . ;)
    scottismylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaciekawiłaś mnie, muszę obejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę obejrzeć kiedyś ten film, jak i wiele innych bo od pewnego czasu brakuje mi na to zupełnie czasu

    Przy okazji odwiedzin Twojego bloga, zapraszam Cię serdecznie na moje rozdanie, które kończy się już jutro :) I jutro rusza również konkurs w którym do wygrania lakiery do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  27. this looks like a good one! make sure to check out my $50 gift card giveaway :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny blog! oglądalność zniewalająca :*
    też miałam ochotę obejrzeć ten film, ale nie wiedziałam czy dobry. Po Twoje opinii chyba się zabiorę za oglądanie tego :D

    zapraszam do sb. : 3

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze nie oglądałam. Ale pewnie fajny
    Zapraszam również na mojego bloga http://likee-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. looks like an amazing movie. :)

    have a great day, a!!


    xoxo
    jasmine
    AdamAlexMommy

    OdpowiedzUsuń
  31. dużo o nim słyszałem, chętnie obejrzę, ale gdzie oglądałaś ? ;>

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...