.

26 czerwca 2012

piękne niebo

 Wczoraj, gdy wyjrzałam przez okno, zobaczyłam piękne niebo. Od razu chwyciłam aparat w ręce i pobiegłam na górę, by zrobić jakieś zdjęcia. Mam ich kilka, ale opublikuję tylko te. Trochę nie wyszły, ale nie mam jeszcze lustrzanki, więc muszę zadowolić się tym zwykłym aparatem. Niebo było piękne po deszczu! Potem pojawiły się dwie tęcze.  Humor z rana mi się poprawił, ból minął, złość też. Jedyne co mnie dołuje to ta pogoda za oknem. Miejmy nadzieję, że w piątek będzie ładnie i slonecznie ♥  xoxo

36 komentarzy:

  1. ładne wyszły Ci te zdjęcia;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. niebo wieczorami jest śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale niebo, uwielbiam takie widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne zdjęcia!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne niebo. <3.`

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie jakoś tak od rana słońce świeci. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Natura codziennie sprawia nam najpiekniejsze niespodzianki.

    Pozdrawiam cieplo
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia ;)
    bardzo ciekawą osobka sie wydajesz ;) może skusisz sie i klikniesz w mój nick, prowadzi on do strony na której teraz moznawygrac ciekawe nagrody ;) wystarczy sie zarejestrowac i pisac no i przeczytac regulamin konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie czasami popatrzec w niebo
    jak sie zmienia
    patrzac w gore swiat jest piekniejszy

    OdpowiedzUsuń
  12. no faktycznie, śliczne jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super to wygląda. zakochalam sie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. rzeczywiście przepiękne niebo :) uwielbiam takie widoki:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo że nie lustrzanką robione, widoki i tak cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję :) widzisz, trzeba się w końcu za coś zabrać, po to są wakacje :D śliczne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. So beautiful pictures !
    I visit your blog and I have to say that I love it !

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne niebo *__*
    Uwielbiam oglądać zachody słońca :]

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne zdjęcia ^o^

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy1:58 PM

    te 3 zdjęcia na dole są takie same...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjrzyj się dokładnie :)

      Usuń
  22. niebo jest naprawde piekne , a teraz coraz czesciej juz takie bedzie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. faktycznie piękne niebo!
    na blogu dodałam wideo z fragmentem mojej autorskiej piosenki, jeśli masz ochotę zapraszam do posłuchania:)

    OdpowiedzUsuń
  24. to dobrze,żę lepiej

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.