6 czerwca 2012

Od cioci

A więc co, dziewczyny? Zaczynamy długi weekend! Macie jakieś plany, kochane? Impreza, wyjazd do rodziny, wyjście z przyjaciółmi, a może opcja "zobaczymy, co będzie!" ? Ja chyba wybieram to ostatnie :)
A dziś chciałam wam się pochwalić, jaką kochaną mam ciocię z Łodzi. Jest nie tylko kochana i miła, pomoże ci we wszystkim, z czym masz problem. Nie da się jej opisać kilkoma zdaniami! Możesz sobie wyobrazić uczucie, że budzisz się porankiem, a tu śniadanie gotowe. Ciocia jest niezwykła! W dzisiejszym poście chciałam wam pokazać, co ostatnio  od niej dostałam. Może nie każdemu spodobają się rzeczy, ale mi jednak przypadły do gustu i jestem cioci wdzięczna za nie
1. Skórzana torebka
2. Bransoletka
xoxo

36 komentarzy:

  1. wspaniałe rzeczy. ja? ja zamierzam odpocząć od szkoły, bo tego jakoś potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że masz taką ciocię;))
    ja mam wrażenie, że ciocia inaczej traktuje nas a inaczej swoje dziecko;>

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog i genialna biżuteria!
    Zapraszam do mnie, kilka muzycznych i modowych nowości :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka jest boska, ale torebka mi się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne rzeczy ;)
    Torebka mi się strasznie spodobała. :o

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna torebeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jeszcze nie mam żadnych planów.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna torebka :) też wybieram tą ostatnią opcję ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko super!
    + proszę wbij do mnie i skomentuj najnowszą notkę :) i jeśli ci się spodoba dodaj się!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prezenty i masz zdecydowanie cudowną ciocię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi się obie rzeczy baaardzo podobają <3
    Ja też mam taka fantastyczną Ciocię, ale mieszka w Bydgoszczy ;-)
    pozdrawiam i zapraszam: http://justbreathejustbealady.bloog.pl/
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka śliczna. Bransoletka zresztą też. Obie są takie vintage :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I bransoletka i torebeczka bardzo mi się podoba. Świetną masz ciocię, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez mam taka bransoletkę

    ------------------------------------------
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ta torebka jest niesamowita, genialna, piękna!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna jest ta torebka, wygląda jakby miała własną historie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie ciocia jak marzenie :)
    Śliczne rzeczy. < 33 ♥
    Może zerkniesz do mnie ? Będzie mi bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się torebka ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. mi się podoba bardziej bransoletka;) fajnie mieć taką pomocną ciocię:D

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna, stylowa torebka! ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. swietna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. torebeczka jest boska, bardzo lubię takie małe cudeńka : ))

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful bag and necklace!

    Stop by my blog sometime, would love to know what you think:)

    Perhaps we could follow one another? <3

    sophie-mayanne.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  25. Super torebka! ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. marzy mi się taka torebka <3 masz super ciocię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zostałaś wyróżniona !
    Zapraszam do zabawy :)
    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/2012/06/tell-me-about-yourself.html

    OdpowiedzUsuń
  28. fajna masz ciocie;))

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  29. fajna stara torebka i bransoletka też super .

    + zapraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.