.

17 czerwca 2012

Na termy

Hej Hej! Długo mnie tu nie było, już od czwartku właściwie nie było takiego dobrego pościaka. Miałam dodać coś w piątek, ale zabiegany dzień i kompletny brak czasu, nie pozwolił mi na to.  
Wczoraj razem z ciocią, babcią i kuzynkami zrobiłyśmy sobie taki dzień tylko dla nas. Pojechałyśmy do świetnego miejsca, do którego lubimy jeździć. Wybrałyśmy się do Uniejowa na termy Byliście tam już? Jeśli nie, to polecam! Pełen relaks i wspólnie spędzony czas w wodzie, był strzałem w 10-tkę. Nie dość, że jest tam pięknie, to jeszcze można fajnie i miło spędzić czas. Bawiłam się świetnie i nie żałuję wczorajszego wypadu, dziewczyny! Następnym razem może jeszcze pójdziemy na spacer po zamku? :) 
xoxo

34 komentarze:

  1. o jejku, jak ja chciałabym tam być!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wooooow uwielbiam takie miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. łał! jak ładnie tam jest!:)
    widać, że świetnie się bawiłaś;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie byłam:)

    Zapraszam na nowy wiersz:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj ale Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. mieliśmy jechać jutro ale wybieramy się tam we wakacje ;) no i na maltańskie termy oczywiscie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc życzę udanej zabawy! :)

      Usuń
  7. WOW co za basen!!! Specjalnie dla niego nauczyłabym się pływać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę się tam wybrać ;D
    byłaś na Termach Maltańskich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłam, ale chętnie bym się wybrała :)

      Usuń
    2. Polecam ;)
      Mieszkam blisko Poznania i byłam tam zimą. Jest świetnie! ;D

      Usuń
  9. Jak pięknie tak jest. *.*
    Dodałem do obserwowanych, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super tam musi być:) Jakie to województwo? daleko od Warmii i Mazur? :D
    też lubię robić sobie takie babskie wypady :D
    no i podziwiam Cię za to, że nie wstydzisz się cieszyć tym, że masz rodzinę i spędzasz z nią (miło) czas. Dla niektórych to obciach. Kompletnie tego nie rozumiem *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Województwo łódzkie. A czego się tu wstydzić? :D

      Usuń
    2. Dziękuję za inf. to nie tak daleko :P
      no właśnie nie wiem czego się wstydzić, w tym problem :D

      Usuń
  11. Świetny kompleks, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  12. też bym tak chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko! Ale zazdroszcze :*

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma to jak basen <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam tam kiedyś, bardzo fajnie było :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uniejów,uhu. Często tam bywam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  18. wooow wspaniałe miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę :)

    zapraszam na mojego nowego bloga - diarieees.blogspot.com
    tego niestety już opuszczam :c

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam na tych termach zimą, kiedy padał śnieg :) Super blog, zapraszam do mnie bo założyłam własnego bloga. Może ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimą jeszcze fajniejsze atrakcje tam czekają :)

      Usuń
  21. Ale tam ładnie *_* Musiało być przyjemnie tak tam posiedzieć i pokąpać się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mmm, pojechałabym! :d

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie byłam w Uniejowie, bo jest daleko ode mnie, ale zapiszę sobie to w plany "Co zrobię po osiemnastce" ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.