In gifts

Malinowa sukienka

Przyznam, że ostatnio jestem trochę rozpieszczana przez członków mojej rodziny. Kilka postów temu pisałam o rzeczach, które dostałam od mojej cioci z Łodzi click. Mama wracając ze studiów, przywiozła mi czerwoną sukienkę od cioci. Gdy ją ujrzałam, niemiłosiernie mi się spodobała! Sukienka jest utrzymana w romantycznym stylu, jest w kolorze malinowym i ma niezwykły, niespotykany krój. Dla mnie idealna Z tego co się dowiedziałam od cioci, sukienka jest prosto z Kalifornii.
Na wieszaku całkiiem inaczej wygląda niż na ciele. Jak wam się podoba? Życzę wam jutro miłego rozpoczęcia tygodnia. xoxo

Related Articles

38 komentarzy:

  1. czekamy na jakąś pełną stylizację : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ładna, ładna ;>
    Rozpoczęcie tygodnia na pewno będzie fantastyczne! W końcu w piątek zakończenie roku szkolnego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka *.....* zapraszam :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ;)

    Choć bardziej podobała mis się bez rękawów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna, ale ciekawa jak się układa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja ;D
    Ale śliczna ;)
    Nie mogę się doczekać az pokażesz ją na sobie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuu... no to gratuluję, chcę Cię natychmiast w niej zobaczyć:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zorganizowałam rozdanie na moim blogu - do wygrania masło do ciała THE BODY SHOP, Zapraszam serdecznie! :)

    http://lilciunia.blogspot.com/2012/06/kto-chce-maseko-body-shop-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest przecudna!♥
    zakochałam się w tym malinowym kolorze. Ciekawa jestem jak wygląda na ciele:)

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurcze,ale Ci zazdroszczę ! Jest naprawdę świeta : ) Wpadnij do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nietypowa, oryginalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jest, zakładaj szybko i wrzucaj fotkę!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow!
    jest genialna ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna na sukienka !

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor fajny bo czerwony ale wolę ją zobaczyć hmm na Tobie ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. wow jaka sukienka! jest podobna to takiej, jaką sobie wymarzyłam, trza byłoby tylkko przerobić.
    Pokaż jak na Tobie wygląda! Pokaż!

    OdpowiedzUsuń
  17. mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oo matko jaka piekna :)
    juz Ci zazdraszczam :)
    nie mogę się doczeka c stylizacji z jej udziałem :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda ciekawie :) chętnie ją zobaczę na Tobie ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. łaaadna;) ale wolałabym zobaczyć ją na tobie^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny kolorek :))

    OdpowiedzUsuń
  22. such a lovely dress...
    so so classy!!


    a kiss from the
    cocobloggers

    OdpowiedzUsuń
  23. na wieszaku wygląda super, ale chciałbym zobaczyć również jak leży na tobie.

    OdpowiedzUsuń
  24. jest cudowna! :3
    zapraszam do siebie (nowa notka :*): http://justbreathejustbealady.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka jest świetna ! Choć ja nie chodzę w sukienkach :D

    OdpowiedzUsuń
  26. wielki plus za oryginalny fason:)
    pokaż ją na sobie:)
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...