In life photos

Stara fotografia babci

Hej Hej! Dawno mnie tu nie było, a to dlatego iż cały weekend spędziłam miło u dziadków. Uwielbiam tam jeździć. Zapomina się tam zupełnie o wszystkich problemach, latem leży się na kocyku pod drzewem, zimą popija się ciepłe kakao... O każdej porze roku, dnia czuję się tam dobrze. Tym razem pewnego dnia po południu wyjęłam pudełko, w którym były przechowywane wszystkie zdjęcia, jakie dziadkowie tylko posiadali. Było ich mnóstwo! A najwięcej tych czarno-białych. Na fotografiach były koleżanki z ławek szkolnych babci, znajomi, bliższa rodzina i ta dalsza, znalazły się też na nich pierwsze miłości dziadków. Byłam zachwycona zdjęciami, mają w sobie urok. Szczególnie, że niektóre z nich były z lat 40. I tak wspominając, oglądając zdjęcia, minął nam czas do późnego wieczora. Spośród kilkudziesiąt fotografii najbardziej spodobały mi się trzy, w tym jedno babci, którego jestem teraz szczęśliwą posiadaczką.
uwielbiam to zdjęcie! jest takie optymistyczne
Muszę tylko jeszcze kupić ramkę i zapewne gdzieś wyląduje u mnie na meblu. A ja chciałabym się teraz dowiedzieć, kochani, jak rozpoczęliście dzień? xoxo

Related Articles

28 komentarzy:

  1. O ja ale super zdjecie ;)
    Te czarno-białe zdjęcia mają taki super klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka świetna fotografia stare zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. huhu kiedy byłam u babci też patrzyłam stare zdjęcia:) miło się ogląda. nawet zobaczyłam moją mamę jak była mała haha!:)
    zdjęcie bardzo optymistyczne:] aa dzień rozpoczęłam szkołą:c

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, ta fotografia jest przepiękna ! :))
    CIekawy wpis, taki niecodzienny. Fajnie, że wróciłaś już do nas ;-)
    http://justbreathejustbealady.bloog.pl/ - zapraszam serdecznie
    Basia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam stare fotografie.. szczególnie te czarno-białe. mają coś w sobie..

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł na takie zdjęcie w ramce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham takie zdjęcia ! *___*

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie zdjęcia mają w sobie wielką magię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcie;)

    oj dzień od wylegiwania się aż do 12:DD

    ps. u mnie nowa notka;)

    OdpowiedzUsuń
  11. w sumie to jesteś podobna do babci :)
    i genialne zdjęcie,masz rację :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie zdjęcia to wspaniałe pamiątki... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jejciu ale jesteście podobne :) bardzo bardzo :) uwielbim te stare zdjęcia dziadków i rodziców są zupełnie inne jakby miały duszę w sobie nie to co te teraźniejsze :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne :) ♥
    A ja spędziłam całkiem fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana babcia ;) dzień nie najgorzej ;) ale trochę wymęczył mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. achhh takie zdjęcia maja duszę :) ja u moich dziadków zawsze od małego siedziałam w szufladzie ze starymi fotografiami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja babcia jest bardzo do Ciebie podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. rzeczywiście fajne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubie takie fotki mają w sobie duszę

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz super bloga! :>
    Będę tu zaglądać częściej :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Też uwielbiam spędzać czas na wsi u dziadków, właśnie jadę tam w czwartek ;D
    Zdjęcie cudowne, ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo, jakie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba też poszukam jakiegoś starego zdjęcia i dam do ramki, ciekawy element wystroju :)

    OdpowiedzUsuń
  24. w poniedziałek wstałam o 7;15. ;)
    Dzisiaj o 11;15 ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hehe, świetne zdjęcie :)
    Dzień rozpoczęłam bardzo dobrze :)
    Zapraszam serdecznie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...