In life

dobry humor

Od wczoraj nie opuszcza mnie dobry humor! Ale dziś dodatkowo dostałam zastrzyk szczęścia ;-) Od kilku dni zakuwałam historię, aby dziś odpowiedzieć na co najmniej ocenę dobrą. Pani z braku czasu zadała mi tylko dwa pytania i to na podstawie mapy. Gdy powiedziała mi, że to wszystko i szybko wystawiła mi długopisem ocenę dobrą, byłam ździwiona, że o tak mało mnie zapytała. Okazało się, że niepotrzebnie się tak obawiałam i że historia była dobrym zakończeniem dnia w szkole. Kolejnym powodem do uśmiechu na twarzy jest poprawiająca się pogoda! Mam nadzieję, że jutro będzie ciepło i słonecznie :-) A jak tam u was, kochani? Ostatnio zaniedbałam trochę komentowanie waszych blogów, w wolnej chwili nadrobię.
Miłego.

Related Articles

34 komentarzy:

  1. JA tez nie narzekam na brak humoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, to ja tak się obawiałam geografii. A wyszło podobnie jak Tobie, 2 pytania i czwóreczka jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie za to z geografii nie jest tak dobrze :/

      Usuń
  3. u mnie dzień upału i dzień desczzu na zmiane :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję 4;) u mnie też ładna pogoda

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo historia mój ulubiony przedmiot ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A u mnie pogoda niezadowalająca ; <

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcie <33

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie wczoraj była bardzo fajna pogoda, ale dziś trochę gorzej. na zdjęciu masz sukienkę czy kombinezon? ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie wszytko w porządku. Oceny wystawione, w szkole już luźniej niż zazwyczaj. Średnia 5.8 i tylko niecierpliwe wyczekiwanie wakacji. :-) Serdecznie zapraszam Cię na mojego bloga, a nuż Cię zainteresuje? Adres: justbreathejustbealady.bloog.pl Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję oceny:) Czasem nie trzeba aż tak się "Spinać":) hehehe A u mnie pogoda do bani:(
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję 4 :)) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz <3 wejdziesz i zostawisz po sobie jakiś ślad? ;* http://themagicoffashion2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje 4!

    Tak, ostatnio pogoda, też wywołuje uśmiech na mojej twarzy! Szkoda, że od jutra ma padać :(

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję czwóreczki;))
    u mnie jest baardzo gorąco...codziennie po 33'C..wytrzymać nie idzie -,,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ostatnio w kratkę :/

      Usuń
  15. u mnie trochę wczoraj padało, ale dzisiaj zapowiada się słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie oceny juz dawno są, teraz tylko się obijamy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ajj z ta pogoda istna masakra :( kolejny raz musze stwierdzić, że piękną jesień mamy tego lata :(
    extra zdjecie :) kombinezon w groszki uroczyyyy
    Buziaczki
    zapraszam do siebie będzie mi bardzomiło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nigdy nie lubiłam historii i nie umiałam się na nią nauczyć :)
    Piękne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  19. No to gratuluję poprawy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę, bo ja potrzebuję szczęścia !

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo z tego co wnioskuję jesteś w gimnazjum, ja jestem w liceum i poprawianie ocen to istna masakra, pytając zadają masę pytań, trzeba poprawiać sprawdziany...całe szczęście już wszystko poprawiłam i mam spokój:) idziesz do lo? na jaki profil??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę bardziej o technikum, na profil jeszcze się nie zdecydowałam :)

      Usuń
  22. such a lovely outfit. :) love your hair!

    have a great wknd.


    xoxo
    jasmine
    AdamAlexMommy

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo ale fajne zdjecie ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. lovely shot dear<3
    wanna follow each other?


    kisses
    Ayu

    OdpowiedzUsuń
  25. dzięki;))
    a zdjęcia robię cyfrówką Sony cyber-shot Carl Zeiss
    (jest to pełna nazwa) ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. ładny kombinezon <3

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne zdjęcie.
    I świetnie czyta się twoje posty;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...